دانلود بازی Zero Hour v8.9.6

به روز رسانی :

1400/04/09 نسخه Zero Hour v8.9.6 – 0xdeadc0de اضافه شد.

Zero Hour

یک بازی اکشن و شوتر اول‌شخص تاکتیکی است که توسط M7 Productions, Attrito و در سال 2020 طراحی و منتشر شده است. بازی Zero Hour کاملاً گروهی است و گیم پلی بازی به صورت تیم محور طراحی شده است. در طی مأموریت‌ها و مراحل بازی به لوکیشن های مختلفی در کشور بنگلادش سفر خواهید کرد که هر کدام در مقیاس و اندازه واقعی و دقیقاً بر اساس ویژگی‌های منطقه طراحی شده است. بازی ساعت صفر یک شبیه‌ساز بسیار دقیق و واقع‌گرایانه از عملیات نیروهای ویژه و عملیات‌های خرابکارانه تروریستی است که با الهام از سایر بازی‌های مشابه و معروف نظیر آرما 3 و کانتر طراحی شده است. به منظور ایجاد شرایط واقعی، سیستم مدیریت منابع بازی با سایر بازی‌های موجود تفاوت‌های زیادی داشته و شما را با محدودیت‌های خاصی که فقط در دنیای واقعی با آن مواجه می‌شود روبه‌رو خواهد کرد. در حالت چندنفره، بازیکنان در قالب دو گروه تروریست و پلیس‌های صد خرابکاری دسته‌بندی می شوند. هرکدام از این دو گروه وظیفه دارد تا تمامی نیروهای گروه حریف را نابود کرده و یکسری اهداف کلی را محقق سازد. تروریست‌ها باید به هر قیمتی که شده مانع از خنثی‌سازی بمب شده و گروگان‌ها را از چنگ پلیس دورنگه دارند. در مقابل، پلیس‌ها باید هر چه سریع‌تر بمب را خنثی کرده و تمامی گروگان‌ها را به سلامت نجات دهند.

 بازی Zero Hour

به طور کلی چهار حالت CO-OP، پنج در برابر پنج، گروهی و مبارزات زمان محدود سرعتی برای بازیکنان در نظر گرفته است که هر کدام به نحوی چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده هستند. هر کدام از اعضای تیم دارای نقش منحصربه‌فردی هستند که وظایف معین و روشنی بر عهده دارد. تله گذاری و ایجاد استحکامات هجومی و دفاعی یکی از مهم‌ترین مکانیک‌های گیم پلی بازی است که جنبه‌های تاکتیکی آن را به بهترین نحو ممکن نمایان می‌سازد. پلیس‌ها می‌توانند از سپرها و سایر ابزارهای دفاعی برای پیشروی در محیط استفاده می‌کنند و در مقابل تروریست‌ها باید با کمک تله‌ها، بمب‌ها و گجت های تخریبی راه را برای نیروهای پلیس ناهموار سازند.

اکشن,اول شخص,بازی,بازی استراتژیک کامپیوتر,بازی کامپیوتر,شبیه ساز,آپدیت Zero Hour,آخرین نسخه Zero Hour,تریلر Zero Hour,دانلود Zero Hour,دانلود بازی ساعت صفر,کرک Zero Hour

#دانلود #بازی #Hour #v896

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply