دانلود بازی Zombie Watch برای PC |‌ یاس دانلود

دانلود بازی Zombie Watch برای PC

 

دانلود بازی Zombie Watch برای کامپیوتر

| بازی زامبی واچ |

| نسخه DOGE |

 

Zombie Watch بازی جدیدی در سبک ایندی، اکشن، ماجرایی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2021 توسط Wildlak ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌آیم، یک عنوان جدید از نمای بالا و به صورت جهان باز است که شما می‌توانید به صورت تک نفره، بقا و نقش‌آفرینی آن را تجربه کنید و از تجربه حضور در دنیای وحشی مردگان متحرک لذت ببرید.

به دنیای زامبی واچ خوش آمدید! شما یکی از معدود افرادی هستید که از یک ویروس کشنده که جمعیت بزرگی از دنیا را مبتلا کرده زنده مانده‌اید. زامبی‌ها موجوداتی هستند ه از گوشت و خون انسان تغذیه و آن‌ها را به هم‌نوعان خود تبدیل می‌کنند. آن‌ها مرده‌اند؛ اما نه آن مرده‌ای که شما در ذهن دارید! در این بازی شما به عنوان بازمانده یک واقعه آخرالزمانی از خواب بلند شده و زامبی‌های تشنه به خون را در اطراف می‌بینید. آن‌ها می‌توانند حتی از فواصل دور هم بوی شما را حس کنند. بنابراین باید مراقب هر قدم خود باشید؛ زیرا که زنده ماندن در این شرایط مستلزم احتیاط و تلاش بسیار برای بقاست. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Zombie Watch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Watch1 300x169 - دانلود بازی Zombie Watch برای PC Zombie Watch2 300x169 - دانلود بازی Zombie Watch برای PC

 

Zombie Watch4 300x169 - دانلود بازی Zombie Watch برای PC Zombie Watch3 300x169 - دانلود بازی Zombie Watch برای PC

 

تریلر بازی Zombie Watch :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit or Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 550 or ATI™ Radeon™ HD 6XXX or higher
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

RPG,بازی اکشن,بازی ماجرایی,دانلود بازی کامپیوتر,Zombie Watch,دانلود Zombie Watch,دانلود Zombie Watch برای کامپیوتر,دانلود بازی 2021,دانلود بازی Zombie Watch,دانلود بازی Zombie Watch برای pc,دانلود بازی Zombie Watch برای کامپیوتر,دانلود بازی جدید,دانلود بازی کامپیوتر 2021,دانلود بازی کامپیوتر Zombie Watch,دانلود بازی ماجرایی,دانلود بازی ماجرایی برای کامپیوتر

#دانلود #بازی #Zombie #Watch #برای #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply