Udemy – Organizational Psychology with Further Aspects Course

روانشناسی سازمان همراه با جنبه‌های مختلف آن

دوره-آموزشی-Organizational-Psychology-with-Further-Aspects-Course

در دوره آموزشی Organizational Psychology with Further Aspects Course می‌توانید با اهمیت روانشناسی در سازمان‌ها آشنا کرده و از آن در کسب و کارهای خود استفاده کنید. کسب و کار هم یکی از زیر شاخه‌های علم روانشناسی است و می‌توانید زمینه‌هایی از روانشناسی کاربردی را در چنین شرایطی داشته باشید. افزایش کیفیت ساختار در محل کار، می‌تواند ساختار رفتار افراد در سازمان را نیز تغییر دهد که همیشه به نفع شما خواهد بود. انجمن روانشناسی آمریکا مطالعات بسیار جالبی در این زمینه انجام داده است و شیوه‌هایی را برای توسعه زندگی کاری در افراد توصیه کرده است. این حوزه به بررسی رفتارهای انسانی و ساختارهای سیستماتیک پرداخته و همه چیز را در محل کار بررسی می‌کند.

در این دوره می‌هوانید ترکیبی از روانشناسی رفتار انسان را با زمینه‌های کاربردی زندگی تجاری داشته باشید و فرایندهای عملکرد موثر و پایدار را نیز بین افراد و سازمان داشته باشید. این دوره دانش زیادی در زمینه روانشناسی کار به شما ارائه داده و ویدیوهای جالبی در این راستا دارد. مبانی کامل روانشناسی سازمانی در اختیار شما بوده و دروس و اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار داده می‌شود. به‌عنوان یک دانشجو می‌توانید وارد عمل شده و تا حد دریافت گواهینامه این کار هم جلو بروید.

info

Especially in recent years, the increasing popularity of Business Psychology in our country and in the world is one of the sub-branches of the science of psychology. Work psychology is a field of applied psychology that aims to increase the structural quality in the workplace from the behavioral structures of the individuals to the organizational dimension.

رمز فایل: www.downloadha.com