دانلود مجله Match – شماره 7 سپتامبر 2021

Match! – مجله مسابقه

| شماره ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Match

مجله Match یکی از معتبرترین هفته نامه‌های انگلیسی است که برای علاقه‌مندان فوتبال ارائه شده است. این مجله در ابتدا بازار نوجوانان را هدف قرار داده بود، اما کم کم حرفه‌ای تر شده و هم اکنون به‌عنوان یکی از معتبرترین نشریه‌های فوتبالی شناخته می‌شود. این مجله برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ منتشر شده و نسخه‌های بسیار متعددی از آن در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

۶ آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله قرار است که فصل ۲۰۲۱ رقابت‌های پریمیر لیگ انگلیس را بررسی کرده و آن را از دیدگاه طنز نیز بررسی کنیم. در ادامه به سراغ مسابقات یورو رفته و خواهیم دید که مراحل متخلف آن به چه شکلی برگزار خواهد شد. از رقابت ال کلاسیکو و اهمیت آن خواهیم خواند و در بخش دیگری نیز به سراغ رقابت‌های لیگ فرانسه خواهیم رفت.

مجله-Match

۱۳ آوریل ۲۰۲۱

این شماره از فیل فودن، بازیکن جوان تیم فوتبال منچسترسیتی صحبت خواهد کرد. از دوران شگفت انگیز وی در این فصل صحبت خواهیم کرد و در ادامه به سراغ بازیکنان جوان دیگری می‌رویم که می‌توانند در یورو افتخار آفرینی کنند. از مسابقات MLS خواهیم گفت و برخی از مهم‌ترین بازیکنان حاضر در این لیگ را به بوته نقد خواهیم کشاند.

مجله-Match

۲۰ آوریل ۲۰۲۱

این شماره از مجله به‌صورت ویژه، مسابقات یورو ۲۰۲۰ را بررسی خواهد کرد. پوسترهای جذابی در این مجله به‌صورت ویژه در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد و در ادامه نیز می‌توانید نماهای جالبی از لباس تیم‌های مختلف مشاهده کنید. این مجله در ادامه به سراغ نبرد بازیکنان برای کفش طلا رفته و پیش بینی‌های خود را به شما ارائه می‌کند.

مجله-Match

۴ می ۲۰۲۱

این شماره از پادشاهان رقابت‌های ۵ لیگ معتبر اروپایی صحبت کرده و بازهم تحلیل ویژه‌ای روی یورو ۲۰۲۰ خواهد داشت. ۳ بسته استیکر ویژه در این شماره قرار داده شده است و می‌توانیم بررسی کاملی از بازی‌های WSL نیز داشته باشید.

مجله-Match

۱۸ می ۲۰۲۱

این شماره از روز پایانی لیگ اروپا صحبت کرده و تیم‌های حاضر را بررسی خواهد کرد. به اتفاقات ویژه رقابت‌ لیگ‌های اروپایی هم خواهیم پرداخت و پرده نهایی هرکدام از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. می‌توانید با پیش بینی رقابت‌های فصل آینده هم همراه شوید.

مجله-Match

۲۵ می ۲۰۲۱

در این شماره از نبرد چلسی و منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان رونمایی خواهد شد. رقابتی که بسیار حساس بوده و بین دو تیم انگلیسی برگزار می‌شود. منچستر سینی با فیل فودن و چلسی با تیمو ورنر می‌توانند شانس قهرمانی یکسانی در این رقابت‌ها داشته باشند.

مجله-Match

۱ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به آغاز یورو ۲۰۲۰ پرداخته و به بازیکنانی خواهد پرداخت که می‌توانند تاثیرگذار باشند. از امباپه و رونالدو سخن به میان آمده و سپس به سراغ هری کین و گرت بیل خواهیم رفت. از تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی گذشته پرداخته و بررسی می‌کنیم که آیا از همین الان می‌توانیم این تیم را قهرمان یورو خطاب کنیم یا خیر.

مجله-Match

۱۵ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به فیل فودن و عملکرد وی در یورو ۲۰۲۰ پرداخته و از اندیشه‌های گرت ساوتگیت رونمایی خواهد کرد. نگاهی ویژه به مسابقات یورو خواهیم داشت و شما نیز می‌توانید با عملکرد بازیکنان مختلفی در این شماره آشنا شوید. تصاویر جذاب و زیبایی هم از این رقابت‌ها آماده شده است.

مجله-Match

۲۹ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره از یورو ۲۰۲۰ برای شما صحبت کرده و نقل و انتقالاتی را بررسی خواهد بود که بعد از این رقابت‌ها می‌توانیم شاهد باشیم. شما می‌توانید با اطلاعات دیگری از این رقابت‌ها همراه شده و عملکرد بازیکنانی مانند لواندوفسکی و رونالدو را تحلیل کنید.

مجله-Match

۱۳ جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید تیم منتخب یورو را ۲۰۲۰ را مشاهده کرده و مطالب جالبی را در مورد آن مطالعه کنید. در این شماره به قهرمان این دوره پرداخته و می‌توانید از دلایل قهرمانی ایتالیا و ناکامی تیم‌های بزرگ هم مطالب جذابی را مطالعه کنید. تصاویر جالبی هم از این یورو می‌توانید مشاهده کنید.

مجله-Match

۲۷ جولای ۲۰۲۱

این شماره شما را به‌طور اختصاصی با پنجره نقل و انتقالات پیش رو همراه کرده و پیش بینی‌های لازم را انجام خواهد داد. از بازیکنانی می‌گوییم که احتمال انتقال آن‌ها زیاد بوده و سپس به سراغ تیم‌هایی خواهیم رفت که احتمالا فعالیت بیشتری در این پنجره خواهند داشت.

مجله-Match

۱۰ آگوست ۲۰۲۱

این شماره به شروع لیگ انگلیس پرداخته و تحلیلی هم روی تیم‌های مدعی خواهید داشت. در ادامه با نسخه جدید بازی PES که با نام جدیدی منتشر خواهد شد نیز همراه شده و جزئیات بیشتری در مورد آن کسب می‌کنید. پرداختن به قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس، دیگر بخش این مجله است.

مجله-Match

۲۴ آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با ستاره‌های مهم این فصل از لیگ‌های معتبر اروپایی آشنا شده و عملکرد هرکدام از آن‌ها را پیش بینی کنید. با لوکاکو، گریلیش و دیگر بازیکنان مهم همراه خواهید شد که می‌توانند ستاره‌ بزرگی در این فصل لیگ انگلیس باشند.

مجله-Match

۷ سپتامبر ۲۰۲۱

این شماره به بازگشت رونالدو به یونایتد پرداخته و اخبار مهم دیگر هفته را نیز بررسی می‌کنید. می‌توانید با شروع لیگ قهرمانان همراه شده و تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف را با بررسی دقیقی مطالعه کنید. در ادامه به سراغ شروع رقابت در لیگ‌های معتبر اروپایی نیز خواهید پرداخت.

مجله-Match

info

Match, stylised as MATCH or MATCH!, is a weekly British football magazine aimed at the teenage and pre-teenage market. First published in 1979, the magazine had a circulation of 57,108 copies in December 2010.

رمز فایل: www.downloadha.com

مجله,ورزشی,دانلود آرشیو مجله Match,دانلود تمام شماره های مجله Match,دانلود رایگان مجله Match,دانلود شماره جدید مجله Match,دانلود مجله Match,دانلود مجله Match لینک نیم بها,دانلود مجله ورزشی,دانلود مستقیم مجله Match

#دانلود #مجله #Match #شماره #سپتامبر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply