دانلود مجله Outdoor Photography – شماره اکتبر 2021

Outdoor Photography – عکس برداری از فضای بیرون

| شماره اکتبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Outdoor-Photography

مجله Outdoor Photography عکاسی در فضای باز را بررسی کرده و آن دسته از علاقه‌مندانی که به چنین زمینه‌ای علاقه دارند را با خود همراه می‌:ند. این مجله بیشتر برای عکاسی از منظره، حیات وحش، طبیعت و ماجراجویی‌های دیگر در فضای باز مناسب است و می‌توانید در صورت علاقه‌مندی، آن را دنبال کنید. هر شماره مجموعه خیره کننده‌ای از تصاویر مربوط به طبیعت و حیات وحش را بررسی کرده و تکنیک‌های عکس‌برداری را نیز به‌صورت آگاهانه به شما آموزش خواهد داد. مقاله‌های راهنمای جالبی هم در این مجله‌ها وجود خواهد داشت.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با نکات جذابی در رابطه با عکس برداری از حومه‌های شهر و طبیعت باز همراه شوید. این نکات را می‌توانید به‌عنوان ایده‌ای برای خلاقیت به کار برده و همچنین چند مقاله جالب هم در زمینه خرید دوربین‌های مخصوص عکاسی از فضای باز را نیز مطالعه کنید.

مجله-Outdoor-Photography

جولای ۲۰۲۱

نکات جالبی در مورد عکس برداری از فضای بیرون در این شماره مطرح خواهد شد و می‌توانید با آن‌ها همراه شوید. عکس برداری از طبیعت در مه و شرایط آب و هوایی خاص، می‌تواند بسیار جذاب باشد که در این شماره به‌صورت کامل به آن می‌پردازیم.

مجله-Outdoor-Photography

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با عکس برداری از رودخانه‌های یخ زده همراه شده و تکنیک‌های جالبی را در این رابطه بررسی کنید. از تخته سنگ‌هایی که به زیبایی در دریا و اقیانوس قرار گرفته‌اند صحبت کرده و می‌توانید با ترفندهای جالبی از عکاسی آن‌ها آشنا شوید.

مجله-Outdoor-Photography

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با عکس برداری از حیات وحش همراه شده و آن‌ها را در طبیعت زیبای آفریقا و آمریکا شکار کنید. عکس برداری از آن‌ها، باید همراه با تکنیک‌های خاص بوده و حتی می‌توانید از ابزارهای دوربین ساده هم در این راستا استفاده کنید.

مجله-Outdoor-Photography

اکتبر ۲۰۲۱

این شماره شما را با طبیعت آرام و زیبا همراه خواهد کرد و می‌توانید نکات جالبی را همراه با نمونه‌ها و ایده‌های جالب ارائه می‌کند. این نمونه‌ها می‌توانند خلاقیت لازم را به شما داده و عکس برداری با دوربین‌های ساده‌تر را نیز به شما یاد می‌دهد.

مجله-Outdoor-Photography

info

Outdoor Photography is a must-have for anyone who is interested in photography and learning how to become a better photographer. Dedicated to landscape, wildlife, nature and adventure photography Outdoor Photography is the UK’s only print and app magazine for photographers who are passionate about being out in wild places, seeing inspiring nature and having great adventures. And, of course, these activities also go hand in hand with an interest in conservation and the environment. Each issue features a stunning array of photographs with regular contributions by leading photographers from the UK and beyond. The magazine is renowned for its informed and in-depth technique features and its superb guides to photographic locations around the UK.

رمز فایل: www.downloadha.com

فرهنگ و هنر,مجله,دانلود Outdoor Photography,دانلود رایگان مجله Outdoor Photography,دانلود شماره جدید مجله Outdoor Photography,دانلود مجله Outdoor Photography,مجله Outdoor Photography

#دانلود #مجله #Outdoor #Photography #شماره #اکتبر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply