دانلود مجموعه والپیپر سگ خرداد 1400 با تنوع عالی و زایه‌های مختلف

مجموعه والپیپر سگ (Nice Dog wallpaper) – خرداد ماه ۱۴۰۰

| سری پنجم اضافه شد |

دانلود-والپیپر-سگ-خرداد-1400

سگ‌ها نزدیک ترین حیواناتی شناخته می‌شوند که در کنار انسان زندگی کرده و از محبوبیت بسیار بالایی در سرتاسر جهان برخوردار هستند. سگ های خانگی و غیرخانگی در سرتاسر دنیا زندگی می‌کنند و هرکدام هم دارای نژادهای خاصی هستند. در این مجموعه که در ماه خرداد برای شما آماده کرده‌ایم، عکس‌هایی از زاویه‌ها و انواع مختلف از سگ‌ها مشاهده خواهیم کرد و بسیار زیبا و هنری از آب درآمده‌اند. اگر مثل ما عاشق سگ هستید، می‌توانید از قرار دادن آن‌ها به عنوان والپیپر دسکتاپ خود لذت ببرید.

سری اول – ۴ خرداد ماه

در این سری، تصاویری از سگ بولداگ، هاسکی و انواع سگ‌های دیگر آماده کرده‌ایم که در اندازه‌های مختلف ژست گرفته و همراه با پس زمینه‌های متنوعی مانند طبیعت دیده می‌شوند. سگ‌هایی به‌صورت گروهی و سگ‌هایی در لب ساحل نیز وجود دارند که تصاویر جذابی را خلق کرده‌اند.

والپیپر-سگ

سری دوم – ۹ خرداد ماه

این سری از تصاویر زمینه شامل سگ‌هایی است که در شهر پرسه زده یا اینکه با ژست بسیار خوبی در طبیعت جای گرفته‌اند. از نژادهای مختلف برای شما تصویر آماده کرده‌ایم و برخی از آن‌ها نیز در پشت یک منظره فانتزی قرار گرفته‌اند. سگ‌هایی هم خواهیم داشت که در سبد یا صندلی‌های روان نشسته‌اند.

والپیپر-سگ

سری سوم – ۱۴ خرداد ماه

سگ‌ها موجودات دوست داشتنی هستند که بیشترین هم زیستی را با انسان داشته و مهم‌ترین حیوان خانگی بشر نیز محسوب می‌شوند. در این سری می‌توانید زیباترین تصاویر از سگ‌ها را مشاهده کرده و اگر به آن‌ها علاقه مند هستید، روی دسکتاپ خود تنظیم کنید.

والپیپر-سگ

سری چهارم – ۲۳ خرداد ماه

این مجموعه شامل سگ‌هایی از نمای بسیار نزدیک است و می‌توانید به عنوان آرت‌های هنری نیز برای طرح‌های خلاقانه خود استفاده کنید. تنوع بیشتری از نژادهای مختلف سگ در این والپیپرها وجود دارد و یقینا عاشقان حیوانات خانگی آن‌ها را دوست خواهند داشت.

والپیپر-سگ

سری پنجم – ۲۵ خرداد ماه

در این تصاویر، بیشتر سگ‌هایی را خواهیم دید که در مزرعه بزرگ شده‌اند و حس نوستالژیک و جذابی را برای‌مان تداعی می‌کنند. حضور سگ در طبیعت همواره زیبا بوده است و اگر به چنین تصاویری برای والپیپر خود علاقه مند هستید، اصلا نباید این سری را از دست بدهید.

والپیپر-سگ

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

گرافیک,والپیپر,دانلود بهترین والپیپر حیوانات,دانلود عکس سگ خانگی,دانلود والپیپر از حیوانات,دانلود والپیپر حیوانات,دانلود والپیپر سگ,دانلود والپیپر سگ خانگی,دانلود والپیپر سگ های خانگی,والپیپر سگ های خانگی

#دانلود #مجموعه #والپیپر #سگ #خرداد #با #تنوع #عالی #زایههای #مختلف

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply