موسیقی متن فیلم هیچ کس Nobody 2021 اثری از David Buckley، با ۲ کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۱۰ قطعه در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. هیچ‌کس Nobody فیلمی سینمایی محصول ۲۰۲۱ آمریکایی آماده اکران در ژانر اکشن و مهیج به کارگردانی ایلیا نیشولر از فیلمنامه دریک کولستاد است. بازیگران اصلی این فیلم باب ادنکیرک، کانی نیلسن و کریستوفر لوید هستند.

داستان فیلم زمانی شروع می‌شود که دو سارق به خانه آن‌ها وارد می‌شوند و هاچ منسل (Hutch Mansell)، پدر خانواده که باب ادنکیرک نقش او را ایفا می‌کند، باید با سارقان رو به رو شود. هاچ مردی به ظاهر آرام است و همیشه در خانواده خود دست کم گرفته شده است. او که از اختلال استرس پس از سانحه (Post-traumatic stress disorder) رنج می‌برد، با وجود این‌ که فرصت پیدا می‌کند با سارقان مقابله کند، مغلوب ترس و نگرانی‌اش می‌شود و جا می‌زند. اتفاقاتی که در این سرقت می‌افتند، باعث می‌شوند تا هاچ و خانواده‌اش، با یک باند قدرتمند مبادله مواد مخدر درگیر شوند و هاچ باید برای محافظت از خانواده‌اش وارد عمل شود.

موسیقی متن فیلم Nobody 2021 اثری از David Buckley

Nobody 2021 | Original Soundtrack | 320Kbps , 128Kbps

موسیقی-متن-فیلم-nobody-2021-ost

info

Tracklist:
01. Suburban Disruption
02. They Know, I Know, You Know
03. I’m Gonna Fuck You Up
04. We Need A Cat
05. The Obshak
06. Kill Box
07. We Reap What We Sow
08. The Pillow Wall
09. Everyone Dies
10. Nobody

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.