دانلود والپیپر HD شهریور 1400 با کیفیت عالی و سایز مناسب برای ویندوز 10

مجموعه والپیپر عریض اچ دی (Widescreen HD wallpaper) – شهریور ماه ۱۴۰۰

| سری چهارم اضافه شد |

والپیپر-HD-شهریور-1400

در این مجموعه از تصاویر زمینه می‌توانید عکس‌های متنوعی با کیفیت بالای HD را مشاهده کرده و آن‌ها را به‌صورت دسته‌ای تنظیم کنید. این تصاویر برای دسکتاپ و لپ تاپ شما مناسب هستند و به دلیل کیفی بالایشان، می‌توانید از آن‌ها برای تصاویر هنری و آرت‌های خود نیز استفاده کنید. تصاویر دارای جزئیات مناسبی داده و نمایش بسیار خوبی در مانیتور شما خواهند داشت. تصاویر روحیه بخش بوده و از حیوانات، طبیعت، عکس‌های فانتزی و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. از آن‌ها می‌توانید با بهترین سایز برای ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید.

سری اول – ۹ شهریور ماه

این مجموعه شامل عکس‌های زیبایی از طرح‌های هنری، گیاهان، طبیعت و همچنین ماشین و تصاویری از فیلم‌ها خواهد بود. تصاویر قابل تنظیم روی دسکتاپ بوده و می‌توانید در سیستم‌عامل‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. سایز و کیفیت تصاویر هم بسیار بالا است.

والپیپر-HD-شهریور-1400

سری دوم – ۱۳ شهریور ماه

در این مجموعه می‌توانید عکس‌های جذابی از حیوانات زیبا همراه با ماشین آلات جذاب و گل و گیاهان را داشته باشید. تصاویری زیبا از شهرهای زیبای جهان هم در این سری وجود دارد و می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. این مجموعه شامل عکس‌هایی از فیلم‌ها نیز خواهد بود.

والپیپر-HD-شهریور-1400

سری سوم – ۱۵ شهریور ماه

این مجموعه شامل تنوع بسیار جالبی از تصاویر مربوط به گل و گیاه و طبیعت بوده و عکس‌هایی از رودخانه‌ها، درختان و آیتم‌های دیگر را نیز خواهیم داشت. تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانید به‌صورت دسته‌ای آن‌ها را تنظیم کنید. سایز عکس‌ها نیز عالی بوده و کاملا فیت خواهد بود.

والپیپر-HD-شهریور-1400

سری چهارم – ۱۷ شهریور ماه

در این سری از تصاویر زمینه می‌توانید عکس‌های متنوعی از موضوعات مختلف داشته باشید. عکس‌هایی از طبیعت و گربه‌های ناز را در این سری داشته و تصاویر جالبی هم از گل‌ها و طبیعت در فصول مختلف خواهیم داشت. این سری را می‌توانید به‌صورت دسته‌ای نیز تنظیم کنید.

والپیپر-HD-شهریور-1400

رمز فایل: www.downloadha.com

گرافیک,والپیپر,دانلود بهترین والپیپر کامپیوتر,دانلود والپیپر HD,دانلود والپیپر HD برای ویندوز 10,دانلود والپیپر برای ویندوز,دانلود والپیپر طبیعت

#دانلود #والپیپر #شهریور #با #کیفیت #عالی #سایز #مناسب #برای #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply