دانلود کلاب هاوس Clubhouse 0.1.1261

کلاب هاوس (Clubhouse) شبکه اجتماعی محبوبی است که اخیرا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در این شبکه، اعضای آن با یکدیگر به‌صورت صوتی به گفتگو پرداخته و در گروه‌ها و روم‌های متخلف به صحبت‌های همدیگر گوش می‌کنند. هر فرد در آن یک کانال داشته و می‌تواند افراد دیگر را نیز به برنامه دعوت کند. این برنامه در ابتدا برای سیستم‌عامل iOS ارائه شده بود و بعد از طی کردن نسخه‌های غیررسمی برای اندروید، هم اکنون به‌صورت رسمی می‌توانید از آن روی گوشی‌های اندروید نیز استفاده کنید.

دانلود-کلاب-هاوس

با دانلود کلاب هاوس می‌توانید فضایی برای مکالمات صوتی خود داشته باشید و از اطلاعات دیگران استفاده کنید. می‌توانید با دوستان و افراد دیگر در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کرده و هر زمانی که به اینترنت وصل شدید، از ان استفاده کنید. می‌توانید تنها شنونده بوده و به صحبت دیگران گوش فرا دهید.

دانلود-کلاب-هاوس

info

Hey! We’re working hard to add people to Clubhouse as fast as we can, but right now you need an invite to sign up. Anyone can get one by joining the waitlist, or by asking an existing user for one.

We really appreciate your patience and can’t wait to welcome you. Thank you!

رمز فایل: www.downloadha.com

مسنجر و پیغام رسان,موبایل,نرم افزار اندروید,دانلود Clubhouse برای اندروید,دانلود Clubhouse نسخه اندروید,دانلود رایگان Clubhouse برای اندروید,دانلود رایگان کلاب هاوس,دانلود کلاب هاوس,دانلود کلاب هاوس برای اندروید,دانلود مستقیم کلاب هاوس,دانلود نرم افزار اندروید کلاب هاوس,دانلود نرم افزار موبایل کلاب هاوس,دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس

#دانلود #کلاب #هاوس #Clubhouse

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply