دانلود 3DF Zephyr 6.004 x64 ساخت مدل سه‌بعدی از روی تصاویر

دانلود 3DF Zephyr 6.004 x64 - نرم افزار ساخت مدل سه‌بعدی از روی تصاویر

 

دانلود 3DF Zephyr

| نرم افزار ساخت مدل سه‌بعدی از روی تصاویر |

 

3DF Zephyr 6.004 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور ساخت مدل سه‌بعدی از روی تصاویر است که با فراهم‌سازی روشی خلاقانه و ایده‌آل، نیاز به صرف زمان طولانی برای ترسیم و مدل‌سازی را به کلی از بین می‌برد. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید مدل مورد نیاز خود را به آسانی ایجاد کرده و از آن در انواع مختلف طرح‌ها و پروژه‌ها بهره ببرید. برخاف دیگر ابزارهای مشابه در این زمینه، شما با این برنامه نیازی به تغییر و یا تولید مدل‌ها به صورت دستی نخواهید داشت و کل این فرآیند از ابتدا تا انتها به طور کاملا خودکار انجام می‌گیرد.

با استفاده از این برنامه شما می‌توانید مدل‌های سه‌بعدی را از روی تصاویر خود به صورت کاملا خودکار ایجاد کنید. این نرم افزار ضمن مجهز بودن به تکنولوژی مدرن و حرفه‌ای، مهندسین را قادر می‌سازد تا بتوانند بدون نیاز به اعمال تغییرات دستی و پرخطا، مدل‌ها را با دقتی بالا از روی تصاویر خود ایجاد کنند. علاوه بر این شما می‌توانید در محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند این نرم افزار، مدل‌ها را برای فرمت‌های مختلف سه‌بعدی آماده کرده و حتی در صورت نیاز، از روی آن‌ها ویدیوهایی با کیفیت اصلی و بدون افت کیفیت ایجاد کنید. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور مجهز به امکانات پیشرفته‌ای است که از جمله آن‌ها می‌توان به ویرایش مدل‌ها، تغییر و شخصی‌سازی آن‌ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار 3DF Zephyr را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 3DF Zephyr :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– فراهم‌سازی امکان کار برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

– مجهز بودن به تکنولوژی پیشرفته و به‌روز

– امکان تولید خودکار مدل سه‌بعدی از روی تصاویر

– امکان تهیه خروجی در انواع مختلف فرمت‌ها

– امکان پردازش گروهی مدل‌ها با سرعت مطلوب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

3DF Zephyr.cover1  300x163 - دانلود 3DF Zephyr 6.004 x64 - نرم افزار ساخت مدل سه‌بعدی از روی تصاویر

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مهندسی,نرم افزار کاربردی,3DF Zephyr,دانلود 3DF Zephyr,دانلود 3DF Zephyr با لینک مستقیم,دانلود 3DF Zephyr برای ویندوز 10,دانلود 3DF Zephyr جدید,دانلود آخرین ورژن 3DF Zephyr,دانلود برنامه 3DF Zephyr,دانلود نرم افزار 3DF Zephyr,دانلود نسخه جدید 3DF Zephyr

#دانلود #3DF #Zephyr #x64 #ساخت #مدل #سهبعدی #از #روی #تصاویر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply