دانلود Algebra Coach 4.0 – نرم افزار یادگیری سریع و آسان جبر |‌ یاس دانلود

دانلود Algebra Coach 4.0 - نرم افزار یادگیری سریع و آسان جبر

 

دانلود Algebra Coach

| نرم افزار یادگیری سریع و آسان جبر |

 

Algebra Coach 4.0 اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید جبر را یاد بگیرید. این برنامه، جبر و قوانین آن را به صورت قدم به قدم و درست همانند یک دبیر آموزشی واقعی به شما آموزش می‌دهد. اگر که شما علاقه‌مند به یادگیری جبر و قوانین آن هستید، این برنامه می‌تواند به شکلی ساده و آسان آن‌ را به شما آموزش دهد.

این برنامه مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا، ساده و کاربرپسند است که از همان ابتدا، شما می‌توانید معادله مورد نظر خود برای حل کردن را در باکس مخصوص آن وارد کنید. از آنجا که این برنامه یک ابزار آموزشی است، می‌تواند به صورت قدم به قدم روش حل معادله را برای شما به نمایش درآورد. علاوه بر این، نرم افزار فوق مجهز به یک کتاب آموزش الکترونیکی نیز می‌باشد و شما در آن می‌توانید ده‌ها مسئله و تمرین مختلف را ببینید و شیوه حل آن‌ها را یاد بگیرید. این برنامه، به شما آموزش می‌دهد که چگونه یک عبارت را دستکاری کنید، ساده‌سازی، فاکتورگیری و … کنید و همه آن‌ها، به صورت تصویری و قدم به قدم برای شما تشریح خواهند شد. هم اکنون می توانید نرم افزار Algebra Coach را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Algebra Coach :

– امکان حل کردن خودکار عبارات و مسائل جبر

– نمایش شیوه حل معادلات به صورت قدم به قدم

– پشتیبانی از انواع معادلات دوره متوسطه و دانشگاهی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Algebra Coach.cover2  300x196 - دانلود Algebra Coach 4.0 - نرم افزار یادگیری سریع و آسان جبر Algebra Coach.cover1  300x247 - دانلود Algebra Coach 4.0 - نرم افزار یادگیری سریع و آسان جبر

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار آموزشی,نرم افزار کاربردی,Algebra Coach,دانلود Algebra Coach,دانلود Algebra Coach با لینک مستقیم,دانلود Algebra Coach برای ویندوز 10,دانلود Algebra Coach جدید,دانلود آخرین ورژن Algebra Coach,دانلود برنامه Algebra Coach,دانلود نرم افزار Algebra Coach,دانلود نسخه جدید Algebra Coach

#دانلود #Algebra #Coach #نرم #افزار #یادگیری #سریع #آسان #جبر #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply