دانلود Ashampoo WinOptimizer 19.00.13 بهینه سازی ویندوز

دانلود Ashampoo WinOptimizer 2015 11.00.60 بهینه سازی ویندوز

 

دانلود Ashampoo WinOptimizer

| بهینه سازی ویندوز |

 

Ashampoo WinOptimizer 19.00.13 + Portable می توانید به تعمیر و بهینه سازی سیستم کامپیوترتان بپردازید. همواره توصیه شده است در بازه های زمانی مختلف برای اطمینان از کارکرد روان و دقیق سیستم کامپیوتر اقدام به تعمیر و بهینه سازی اجزای مختلف سیستم نمایید. این نرم افزار پیش رو با تکیه بر امکانات فوق پیشرفته ای که ارائه می دهد این امکان را برایتان فراهم خواهد نمود تا سیستمتان را در ایده آل ترین شرایط نگه دارید.

برنامه Ashampoo WinOptimizer با بررسی توانایی های فنی سیستم و عملیات پیچیده سرعت رایانه شما را که پس از مدتی کند میشود بازیابی می کند و خطاهای سیستم را تا حدود زیادی پایین می آورد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به شناسایی و حذف میانبرهای نامعتبر, بهینه سازی و تعمیر ریجیستری, امکان شناسایی خطاهای مختلف سیستمی و تعمیر آنها و … اشاره کرد هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Ashampoo WinOptimzer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo WinOptimizer:

– شناسایی و حذف میانبرهای برنامه کاربردی نامعتبر

– امکان بازیابی سیستم فایل ها

– امکان شناسایی فایل های تکراری و زائد

– پشتیبانی از ویندوز 8

– بهینه سازی ریجیستری

– شناسایی خطاهای سیستم و تعمیر انها

– مدیریت اتصال اینترنت و امن سازی ارتباط

– محیط کاربری مناسب با قابلیت سفارشی سازی

– اضافه شدن ماژول های جدید به نسخه جدید

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Ashampoo WinOptimizer Screen

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار بهینه ساز,نرم افزار کاربردی,ashampoo winoptimizer,برنامه افزایش سرعت کامپیوتر,برنامه بهینه ساز,برنامه رفع خطاهای سیستم,برنامه رفع خطاهای سیستمی,بهینه سازی سیستم,دانلود ashampoo winoptimizer,دانلود ashampoo winoptimizer جديد,دانلود آخرين نسخه ashampoo winoptimizer,دانلود برنامه ashampoo winoptimizer,دانلود برنامه افزایش سرعت کامپیوتر,دانلود برنامه بهینه ساز,دانلود برنامه بهینه ساز کامپیوتر,دانلود برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر,دانلود جديدترين نسخه ashampoo winoptimizer,دانلود نرم افزار ashampoo winoptimizer,دانلود نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر,دانلود نرم افزار بهینه سازی سیستم,دانلود نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر,دانلود نرم افزار رفع خطاهای سیستمی,دانلود نسخه جديد ashampoo winoptimizer,رفع خطاهای سیستم,نرم افزار ashampoo winoptimizer,نرم افزار افزایش سرعت سیستم,نرم افزار رفع خطاهای سیستم,نرم افزاری برای بهینه سازی کامپیوتر

#دانلود #Ashampoo #WinOptimizer #بهینه #سازی #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply