دانلود ExtraMAME 21.5 – شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز |‌ یاس دانلود

دانلود ExtraMAME 21.5 - شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز

 

دانلود ExtraMAME

| شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز |

 

ExtraMAME 21.5 نام یک نرم افزار شبیه‌ساز قدرتمند برای کنسول‌های بازی قدیمی و فرصتی برای تجربه نوستالژی‌ برای دوست‌داران بازی‌های ویدیویی کلاسیک است. همانطور که می‌دانید، دنیای بازی‌های ویدیویی همیشه تا این اندازه پیشرفته و گرافیکی نبوده و دورانی بود که ساده‌ترین بازی‌ها با گرافیک پیکسلی خود توانسته بودند میلیون‌ها نسخه را در بازار کنسول‌های نسل اول به فروش برسانند. عناوینی همچون پک-من، سونیک و … از جمله مواردی بودند که در زمان خود یک به عنوان یک شاهکار واقعی از آن‌ها یاد می‌شد و افراد بسیاری در گذشته با نظایر این بازی‌ها خاطرات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را تجربه کرده‌اند.

اگر شما نیز از دوست‌داران بازی‌های قدیمی و کلاسیک هستید، ما برایتان یک شبیه‌ساز جدید را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند فرصتی تازه برای تجربه این نوستالژی باشد. در برخی مکان‌های تفریحی و فروشگاه‌ها، کنسول‌هایی به صورت ایستاده موجود بود که با وارد کردن سکه در آنان، می‌شد تا چند دقیقه از تجربه بازی‌های کلاسیک لذت برد. کنسول بازی ایستاده‌ی MAME، یکی از شناخته‌شده‌ترین این نوستالژی‌هاست که این بار می‌توانید با شبیه‌ساز آن، از تجربه تمامی بازی‌های این کنسول جذاب در کامپیوتر لذت ببرید.هم اکنون می توانید نرم افزار ExtraMAME را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ExtraMAME :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و در عین حال زیبا

– امکان تجربه ده‌ها عنوان مختلف از بازی‌های کلاسیک

– امکان شخصی‌سازی کنترلرهای بازی

– توانایی اجرای هزاران بازی مختلف کلاسیک در کامپیوتر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ExtraMAME.cover1  300x194 - دانلود ExtraMAME 21.5 - شبیه ساز بازی های آرکید برای ویندوز

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار بازی,نرم افزار کاربردی,ExtraMAME,دانلود ExtraMAME,دانلود ExtraMAME با لینک مستقیم,دانلود ExtraMAME برای ویندوز 10,دانلود ExtraMAME جدید,دانلود آخرین ورژن ExtraMAME,دانلود برنامه ExtraMAME,دانلود نرم افزار ExtraMAME,دانلود نسخه جدید ExtraMAME

#دانلود #ExtraMAME #شبیه #ساز #بازی #های #آرکید #برای #ویندوز #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply