دانلود Free Firewall 2.5.8 x86/x64 فایروال رایگان برای ویندوز

دانلود Free Firewall 1.4.8.17080 x86/x64 - فایروال رایگان برای ویندوز

 

دانلود Free Firewall

| فایروال رایگان برای ویندوز |

 

Free Firewall 2.5.8 x86/x64 نام یک فایروال جدید و قدرتمند، مخصوص سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، امروزه سیستم‌های کامپیوتری به محل مورد علاقه هکرها به منظور دست‌یابی به اطلاعات شخصی قربانیان تبدیل شده‌اند. اگر شما در حین کار با سیستم و استفاده از نرم افزارهای مختلف، به اندازه‌ی کافی دقت به خرج ندهید، ممکن است مشکلات بسیاری برایتان رخ دهد. برای مثال ممکن است فعالیت یک اپلیکیشن مخرب و خطرناک در پس زمینه‌ی سیستم، زمینه‌ساز دزدی اطلاعات شما و تهدید حریم خصوصی‌تان شود.

نرم افزارهای فایروال قادر هستند فعالیت انواع برنامه‌ها به منظور دستیابی به شبکه اینترنت را زیر نظر بگیرند. بدین ترتیب تنها آن دسته از نرم افزارهایی می‌توانند به شبکه اینترنت دسترسی پیدا کنند که شما به آنان اجازه داده باشید. این فایروال قدرتمند، درخواست اپلیکیشن‌های مختلف به منظور دسترسی به شبکه اینترنت را به شما نمایش می‌دهد تا شما بتوانید به دلخواه خود اجازه آن را صادر و یا رد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Free Firewall را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free Firewall :

– جلوگیری از دسترسی هکرها به سیستم کامپیوتری شما

– جلوگیری از لو رفتن اطلاعات و نقض حریم خصوصی

– حفاظت از داده‌های شخصی و جلوگیری از دزدی اطلاعات

– مدیریت و نظارت کامل بر دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت

– امکان صادر کردن و یا رد کردن اجازه دسترسی به شبکه اینترنت

– حفظ امنیت دائم کاربر در فضای اینترنت

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ضد هک و جاسوسی,فایروال,نرم افزار امنیتی,Free Firewall,دانلود Free Firewall,دانلود Free Firewall با لینک مستقیم,دانلود Free Firewall برای ویندوز 10,دانلود Free Firewall جدید,دانلود آخرین ورژن Free Firewall,دانلود برنامه Free Firewall,دانلود نرم افزار Free Firewall,دانلود نسخه جدید Free Firewall

#دانلود #Free #Firewall #x86x64 #فایروال #رایگان #برای #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply