دانلود HP Print and Scan Doctor 5.6.2.8 ترمیم ایرادات اسکنر و پرینتر اچ‌پی

دانلود HP Print and Scan Doctor 5.2.1.002 - ترمیم ایرادات اسکنر و پرینتر اچ‌پی

 

دانلود HP Print and Scan Doctor

| ترمیم ایرادات اسکنر و پرینتر اچ‌پی |

 

HP Print and Scan Doctor 5.6.2.8 نام یک نرم افزار رایگان و قدرتمند است که توسط کمپانی اچ‌پی به طور رسمی منتشر می‌گردد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با چند کلیک ساده، بسیاری از مشکلات نرم افزاری مربوط به پرینتر یا اسکنر اچ‌پی را برطرف کرده و از مزایای آن در سیستم بهره‌مند گردید. این برنامه با مدل‌های مختلف پرینتر یا اسکنرهای اچ‌پی سازگاری کامل دارد و شما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید مشکل اصلی را پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید. در بسیاری از مواقع که اسکنر یا پرینتر در ارتباط با سیستم‌عامل دچار مشکل می‌شود، موضوع را باید ا طریق نصب بودن صحیح درایورها پیگیری کرد.

نرم افزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با یک اسکن سریع و آسان، مشکل موجود در رابطه با عدم عملکرد صحیح دستگاه پرینتر یا اسکنر را شناسایی و با استفاده از راهکارهای موجود، نسبت به رفع آنان اقدام نمایید. با استفاده از این نرم افزار، دیگر فرآیند پیدا کردن و رفع مشکلات مربوط به پرینتر یا اسکنر زمان‌بر نخواهد بود و شما در یک محیط گرافیکی قادر هستید از عامل اصلی وقوع مشکل اطلاع پیدا کرده و اقدام به رفع آن کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار HP Print and Scan Doctor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HP Print and Scan Doctor :

– امکان بررسی اطلاعات مربوط به کارتریج

– امکان مشاهده اطلاعات کامل در مورد پرینتر از قبیل سریال نامبر، وضعیت گارانتی و …

– امکان ترمیم ایرادات موجود در پرینتر و اسکنر

– مشاهده وضعیت ارتباط دستگاه با شبکه

– رفع مشکلات مربوط به فایروال شبکه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HP Print and Scan Doctor.cover1  300x169 - دانلود HP Print and Scan Doctor 5.6.2.8 - ترمیم ایرادات اسکنر و پرینتر اچ‌پی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

سخت افزار,نرم افزار کاربردی,HP Print and Scan Doctor,دانلود HP Print and Scan Doctor,دانلود HP Print and Scan Doctor با لینک مستقیم,دانلود HP Print and Scan Doctor برای ویندوز 10,دانلود HP Print and Scan Doctor جدید,دانلود آخرین ورژن HP Print and Scan Doctor,دانلود برنامه HP Print and Scan Doctor,دانلود نرم افزار HP Print and Scan Doctor,دانلود نسخه جدید HP Print and Scan Doctor

#دانلود #Print #Scan #Doctor #ترمیم #ایرادات #اسکنر #پرینتر #اچپی

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply