دانلود iDevice Manager Pro Edition 10.8.1.0 نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

دانلود iDevice Manager Pro Edition 10.6.0.1 - نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

 

دانلود iDevice Manager

| نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد |

 

iDevice Manager Pro Edition 10.8.1.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت دستگاه‌های اپل در سیستم‌عامل ویندوز است. توسط این نرم افزار، کاربران دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد قادرند از محتویات خود پشتیبان‌گیری کرده و آن را در کامپیوتر نگهداری کنند. یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های موبایل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبود حافظه ذخیره‌سازی است. اگر شما هم به دنبال راهکاری جهت انتقال عکس‌ها و فیلم‌های خود به کامپیوتر هستید، نرم افزار iDevice Manager می‌تواند این عمل را براحتی برایتان انجام دهد.

علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور شما را قادر خواهد ساخت که اطلاعاتی از قبیل تصاویر، شماره تلفن‌ها، فیلم‌ها و … را به دستگاه‌های اپل منتقل کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیباست و صاحبان دستگاه‌های اپل را قادر خواهد ساخت در زمانی کوتاه، به مدیریت اطلاعات خود در آیفون و آیپد بپردازند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iDevice Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iDevice Manager :

– امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات آیفون و آیپد

– توانایی مدیریت و بک‌آپ‌گیری از شماره تلفن‌ها

– امکان تهیه خروجی از یادداشت‌ها

– توانایی انتقال پیامک‌ها و پیام‌های واتس‌اپ به سیستم

– امکان ساخت رینگتون با فایل‌های صوتی

– پشتیبانی از دستگاه‌های iOS 12, 11, 10, 9, 8, 7

– پشتیبانی کامل از iPhone/iPod touch/iPad

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ابزار موبایل,نرم افزار کاربردی,iDevice Manager,دانلود iDevice Manager,دانلود iDevice Manager با لینک مستقیم,دانلود iDevice Manager برای ویندوز 10,دانلود iDevice Manager جدید,دانلود آخرین ورژن iDevice Manager,دانلود برنامه iDevice Manager,دانلود نرم افزار iDevice Manager,دانلود نسخه جدید iDevice Manager

#دانلود #iDevice #Manager #Pro #Edition #نرم #افزار #مدیریت #آیفون #آیپد

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply