دانلود Manjaro Linux 21.0.7 Build 210614 KDE Xfce Cinnamon لینوکس مانجارو

دانلود Manjaro Linux 18.1.5 - توزیع لینوکس مانجارو

 

دانلود Manjaro Linux

| توزیع لینوکس مانجارو |

 

Manjaro Linux 21.0.7 Build 210614 KDE, Xfce, Cinnamon تاز‌ه‌ترین نسخه از توزیع محبوب و دوست‌داشتنی مانجارو است که در این مطلب از سایت یاس دانلود با ذکر برخی از خصوصیات این سیستم‌عامل، سعی داریم شما را به استفاده از آن ترغیب کنیم. بخش قابل توجهی از جامعه افراد علاقه‌مند به حوزه نرم افزار، همواره ترجیح می‌دهند که از ابزارهایی رایگان و متن باز برای انجام امور روزانه خود استفاده کنند. بر خلاف شمار بسیاری از کاربران ایرانی، دیگر افراد در دنیا ترجیح می‌دهند که حداقل برای یک بار هم که شده سیستم عامل لینوکس را امتحان کرده و فرصتی را به توزیع انتخابی می‌دهند تا شاید بتواند برای آن‌ها راضی‌کننده باشد. مانجارو، یکی از توزیع‌های رایگان لینوکسی است که با دارا بودن امکاناتی گسترده و جذاب، تا حد بسیار زیادی توانسته توجه افراد را به خود جلب کند.

مانجارو یک توزیع لینوکسی حرفه‌ای با امکان جایگزینی مناسب برای کاربران فعلی ویندوز و مک است. با استفاده از این سیستم‌عامل، شما می‌توانید به آسانی وارد دنیای آزاد شده و از این تجربه جذاب و دلنشین نهایت لذت را ببرید. دسترسی به مانجارو بسیار ساده و آسان است و با دارا بودن یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، کاربران زیادی را به دنیای توسعه آزاد نرم افزار علاقه‌مند ساخته است. این توزیع لینوکسی نیز همانند ده‌ها توزیع دیگر به شما امکان نصب هزاران ابزار رایگان در مخازن مختلف را می‌دهد که این روزها برای تقریبا هر نیازی می‌توان ابزار مربوط به آن را در اینترنت جستجو و نصب کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن سیستم‌عامل Manjaro Linux را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های سیستم‌عامل Manjaro :

– دارا بودن امنیت بسیار زیاد همانند دیگر توزیع‌های لینوکسی

– امکان کنترل سیستم و تنظیمات مختلف آن با استفاده از ابزارهای گوناگون

– امکان بروزرسانی به نسخه جدید به انتخاب کاربر

– امکان تعیین پکیج‌ها برای نصب

– پشتیبانی از تمامی زبان‌ها

– امکان نصب بر روی سیستم‌های دارا/فاقد کارت گرافیکی

– دارا بودن محیط کاربری زیبا و جذاب

 

 

 

تصاویری از محیط سیستم‌عامل :

 

Manjaro Linux.cover12 300x172 - دانلود Manjaro Linux 21.0.7 Build 210614 KDE, Xfce, Cinnamon - توزیع لینوکس مانجارو

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

سیستم عامل,لینوکس,آخرین ورژن Manjaro,آخرین ورژن سیستم عامل Manjaro,آموزش کامل نصب Manjaro,آموزش نصب Manjaro,دانلود Manjaro,دانلود Manjaro جدید,دانلود رایگان Manjaro,دانلود مانجارو

#دانلود #Manjaro #Linux #Build #KDE #Xfce #Cinnamon #لینوکس #مانجارو

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply