دانلود QuantumAccelerator 0.2 Beta – نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت ویندوز 10

دانلود QuantumAccelerator 0.2 Beta - نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت ویندوز 10

 

دانلود QuantumAccelerator

| نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت ویندوز 10 |

 

QuantumAccelerator 0.2 Beta نام یک ابزار جدید و رایگان در زمینه بهینه‌سازی ویندوز 10 است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند تا حد بسیاری سرعت سیستم‌عامل ویندوز 10 را افزایش دهد. در صورتی که شما هم با مشکل کمبود فضای در دسترس مواجه هستید، این برنامه امکانی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید فایل‌های اضافه را حذف کنید و با غیرفعال کردن برخی فیچرهای اضافه ویندوز 10، سیستم خود را به شکلی ملموس بهینه‌سازی کنید و سرعت و پرفرمنس آن را افزایش دهید. این نرم افزار، با این هدف طراحی شده تا کاربر بتواند سرعت ویندوز 10 را با غیرفعال‌سازی فیچرهای اضافه بالا ببرد. در صورتی که شما هم می‌خواهید پرفرمنس ویندوز 10 را با اعمال برخی تنظیمات نرم افزاری افزایش دهید، این برنامه به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با حذف کردن فایل‌های اضافه و تنظیمات حریم خصوصی خود، تجربه بهتری را در حین کار با ویندوز 10 داشته باشید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و حتی افراد تازه‌کار هم می‌توانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند. این نرم افزار با فراهم‌سازی امکان حذف کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز 10، تا حد ممکن فضای در دسترس را افزایش می‌دهد تا بتوانید ویندوز 10 خود را از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پیش‌فرض حذف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار QuantumAccelerator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QuantumAccelerator :

– امکان ارتقا دادن سرعت و حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10

– قابلیت غیرفعال کردن فیچرها و امکانات پیش‌فرض ویندوز 10

– امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نظیر Cortana, Xbox Gamebar, Candy Crush, Solitaire, Microsoft Weather و …

– امکان بهینه‌سازی حریم خصوصی کاربر در ویندوز 10

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QuantumAccelerator.cover1  300x187 - دانلود QuantumAccelerator 0.2 Beta - نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت ویندوز 10 QuantumAccelerator.cover2  300x225 - دانلود QuantumAccelerator 0.2 Beta - نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت ویندوز 10

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ابزار سیستم عامل,سیستم عامل,نرم افزار بهینه ساز,نرم افزار رایگان,نرم افزار کاربردی,QuantumAccelerator,دانلود QuantumAccelerator,دانلود QuantumAccelerator با لینک مستقیم,دانلود QuantumAccelerator برای ویندوز 10,دانلود QuantumAccelerator جدید,دانلود آخرین ورژن QuantumAccelerator,دانلود برنامه QuantumAccelerator,دانلود نرم افزار QuantumAccelerator,دانلود نسخه جدید QuantumAccelerator

#دانلود #QuantumAccelerator #Beta #نرم #افزار #بهینهسازی #افزایش #سرعت #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply