دانلود Stellarium 0.21.1 Win/Mac/Linux نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

دانلود Stellarium 0.14.0 x86/x64 - نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

 

دانلود Stellarium

| نرم افزار نجوم و ستاره شناسی |

 

Stellarium 0.21.1 x86/x64 Win/Mac/Linux آسمان شب بسیار زیبا و دل انگیز است و سیاره ها و ستاره ها نگین های آسمان شب اند و قدرت خداوند را آشکارتر می کنند . از این رو بیشتر ما علاقه ی زیادی به دیدن سیاره ها و ستاره ها از نمای نزدیک داریم اما به دلیل نداشتن امکانات و تلسکوپ قادر به دیدن آن ها نیستیم . اما نگران هیچ چیز نباشید ! چرا که بدون صرف هزینه ای می توانید با نرم افزار Stellarium  آسمان و ستارگان را به صورت 3 بعدی مشاهده کنید .

نرم افزار Stellarium نرم افزار نجوم و ستاره شناسی طراحی شده است و یکی از جالب ترین برنامه ی کامپیوتری است که طرفداران بسیاری دارد . نرم افزار نجوم و ستاره شناسی همانند یک دوربین شکاری و یا تلسکوپ عمل می کند و شما به وسیله ی آن می توانید بیش از 120000 ستاره را از نمای نزدیک مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید . اگر از طرفداران علم نجوم هستید ، و یا دوست دارید برای یک بار هم که شده آسمان را در شب ، به دقت مشاهده نمایید ، پیشنهاد می کنیم نسخه جدید نرم افزار Stellarium را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

ویژگی های نرم افزار Stellarium :

–   امکان مشاهده ی آسمان به صورت 3 بعدی
–   عدم نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای برنامه
–   امکان مشاهده ی 120000 ستاره از نمای نزدیک
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   روشنایی ستاره ها به همراه شرح موقعیت نجومی و منظومه آن
–   قابلیت حرکت در سطح زمین توسط Mouse

 

 

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار آموزشی,نرم افزار سرگرمی,نرم افزار کاربردی,نرم افزار لینوکس,نرم افزار مک,Stellarium,دانلود Stellarium,دانلود برنامه stellarium,دانلود برنامه ستاره شناسی,دانلود رایگان stellarium,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار Stellarium,دانلود نرم افزار ستاره شناسی,دانلود نرم افزار نجوم,دانلود نرم افزار نجوم و ستاره شناسی,دانلود ورژن جدید stellarium,نرم افزار کامپیوتر,نرم افزار نجوم و رصد آسمان,نرم افزار نجوم و ستاره شناسی,نرم افزار نجومی stellarium

#دانلود #Stellarium #WinMacLinux #نرم #افزار #نجوم #ستاره #شناسی

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply