دانلود TeamTalk 5.8.0.5043 تیم تاک تماس و ویدیو کنفرانس برای کامپیوتر

دانلود TeamTalk تیم تاک نرم افزار تماس و ویدیو کنفرانس برای کامپیوتر

 

دانلود TeamTalk

| تیم تاک نرم افزار تماس و ویدیو کنفرانس برای کامپیوتر |

 

TeamTalk 5.8.0 Build 5043 Win/Mac/Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه فراهم‌سازی سیستم کنفرانس و تماس گروهی است که با استفاده از آن اعضای یک سازمان می‌توانند به آسانی با همدیگر در ارتباط بوده و اطلاعات را با همدیگر به اشتراک بگذارند. در طول یک کنفرانس، افراد می‌توانند با میکروفون متصل به سیستم با همدیگر به مکالمه پرداخته و از کیفیت و سرعت بسیار بالای آن به شکلی بهینه بهره‌مند گردند. همانطور که می‌دانید، این روزها بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها به صورت دوکاری مشغول به کار هستند. در اینگونه مشاغل، برای تشکیل جلسات نیاز به زیرساختی است که افراد بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار، در جلسات حضور مجازی داشته باشند.

این برنامه کلیه اعضای حاضر در ویدیو کنفرانس را قادر می‌سازد تا بتوانند با وبکم سیستم، تصویر ویدیویی خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و همینطور صحبت‌های خود را نیز با میکروفون به گوش مخاطبان برسانند. بر خلاف دیگر نرم افزارهای مشابه در زمینه کنفرانس گروهی، تیم تاک برای راه‌اندازی نیاز به تنظیمات سخت و پیچیده‌ای ندارد و افراد در نهایت سادگی می‌توانند کنفرانس ویدیویی خود را در زمان دلخواه شروع کرده و به صحبت و گفتگو بپردازند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TeamTalk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TeamTalk :

– امکان برگذاری تماس و مکالمات ویدیو کنفرانس

– توانایی شرکت در جلسات گروهی با دیگر همکاران

– سرعت و کیفیت مناسب در برقراری ارتباط صوتی و تصویری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TeamTalk.cover1  300x196 - دانلود TeamTalk 5.8.0 Build 5043 Win/Mac/Portable - تیم تاک نرم افزار تماس و ویدیو کنفرانس برای کامپیوتر

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اینترنت,نرم افزار پیام رسان,نرم افزار مک,TeamTalk,دانلود TeamTalk,دانلود TeamTalk با لینک مستقیم,دانلود TeamTalk برای ویندوز 10,دانلود TeamTalk جدید,دانلود آخرین ورژن TeamTalk,دانلود برنامه TeamTalk,دانلود نرم افزار TeamTalk,دانلود نسخه جدید TeamTalk

#دانلود #TeamTalk #تیم #تاک #تماس #ویدیو #کنفرانس #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply