دانلود USB Secure 2.2.1 نرم افزار قفل گذاری روی فلش USB

دانلود USB Secure 2.0.4 - نرم افزار قفل گذاری روی فلش USB

 

دانلود USB Secure

نرم افزار قفل گذاری روی فلش

 

USB Secure 2.2.1 با رمزگزاری فلش های USB امینت آن ها را حفظ می کند. این برنامه به نیاز به نصب به محافظت از فلش USB, کارت های حافظه و حافظه های جانبی می پردازد. فلش های UDB که حاوی اطلاعات مهمی از داده ها در قالب یم قطعه کوچک می تواند باشد در این زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حفظ امنیت آن از دغدغه های کاربران می باشد.

این برنامه با تولید رمز عبور پیشرفته از فلش محافظت کرده و آن را ایمن می کند. برنامه با نسخه های مختلف ویندوز سازگار بوده و با رابط کاربری پسندیده قابلیت رمزگزاری تمامی دستگاه های که به کامپیوتر وصل می شوند را دارا می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار USB Secure را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– رمزگزاری پیشرفته فلش USB

– پشتیبانی از کارت های حافظه

– رابط کارپسند

– بدون نیاز به نصب

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 USB Secure

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ضد هک و جاسوسی,نرم افزار امنیتی,USB Secure,دانلود USB Secure,دانلود USB Secure برای ویندوز 10,دانلود USB Secure برای ویندوز 7,دانلود USB Secure برای ویندوز 8,دانلود USB Secure جدید,دانلود usb security disk,دانلود آخرین نسخه USB Secure,دانلود آخرین ورژن USB Secure,دانلود ابزار رمزگذاری فلش,دانلود برنامه USB Secure,دانلود برنامه رمزگزاری فلش,دانلود نرم افزار USB Secure,دانلود نرم افزار usb security disk,دانلود نرم افزار امنیتی,دانلود نرم افزار امنیتی فلش,دانلود نرم افزار رمزدار کردن فلش,دانلود نرم افزار رمزگزاری,دانلود نرم افزار رمزگزاری USB,دانلود نرم افزار رمزگزاری فلش,دانلود نرم افزار رمزگزاری فلش USB,دانلود نرم افزار محافظت از فلش USB,دانلود نسخه جدید USB Secure,نرم افزار USB Secure,نرم افزار قفل گذاری روی فلش

#دانلود #USB #Secure #نرم #افزار #قفل #گذاری #روی #فلش #USB

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply