دانلود Wifinian 3.0.0 – مدیریت شبکه های وای فای در لپ تاپ

دانلود Wifinian 2.2.0 - مدیریت آسان شبکه های وای فای در لپ تاپ

 

دانلود Wifinian

| مدیریت آسان شبکه های وای فای در لپ تاپ |

 

Wifinian 3.0.0 نام نرم افزاری است که کاربران به کمک آن می‌توانند نظارت و کنترل دقیق‌تری را بر شبکه‌های وای فای در لپ تاپ داشته باشند. همانطور که می‌دانید، امروزه کاربرد اینگونه شبکه‌ها در محیط‌های اداری و یا حتی خانگی نیز افزایش یافته و همین حالا اگر با گوشی موبایل یا کامپیوتری شخصی خود شبکه‌های اطراف را جستجو کنید، دست کم دو الی سه شبکه را پیدا می‌کنید. با توجه به اینکه استفاده از این شبکه‌ها روز به روز در حال افزایش است، نیاز به نرم افزاری که بتواند این فرآیند را مدیریت کند، به خوبی حس می‌شود.

نرم افزاری که در این مطلب ازسایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است کم‌حجم و ساده که امکان مدیریت شبکه‌های بی‌سیم اطراف را به خوبی در اختیار شما می‌گذارد. در واقع این نرم افزار، کنترل کاملی را در زمینه شبکه‌های بیسیم در نزدیکی شما در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید شبکه‌ها را به طور منظم زیر نظر گرفته و در مواقع لزوم، برخی دستورات را به طور خودکار بر روی آنان به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wifinian را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wifinian :

– امکان اتصال/عدم اتصال به یک شبکه خاص

– امکان تغییر نام دادن یک پروفایل وای فای

– قابلیت اسکن شبکه‌های اطراف در بازه‌های زمانی مشخص

– امکان اتصال خودکار به شبکه‌ها در صورت بالا بودن قدرت سیگنال

– حجم کم و سازگاری کامل با ویندوز 10

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wifinian.cover1  286x300 - دانلود Wifinian 3.0.0 - مدیریت آسان شبکه های وای فای در لپ تاپ

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اینترنت,نرم افزار شبکه,Wifinian,دانلود Wifinian,دانلود Wifinian با لینک مستقیم,دانلود Wifinian برای ویندوز 10,دانلود Wifinian جدید,دانلود آخرین ورژن Wifinian,دانلود برنامه Wifinian,دانلود نرم افزار Wifinian,دانلود نسخه جدید Wifinian

#دانلود #Wifinian #مدیریت #شبکه #های #وای #فای #در #لپ #تاپ

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply