معرفی 10 بازی برتر سبک ایندی Top 10 Indie Games In 2020

Top 10 Indie Games In 2020

بازی هایی که در سبک Indie منشر می شود در آن ها هزینه زیادی به کار نمی رود و هدف از ساخت بازی‌ های Indie معمولا کسب سرمایه نیست.  برای همین است که گیمرها به بازی های Indie لقب بازی‌ های آرامش بخش و مستقل را داده اند . ما در این پست قصد داریم 10 تا از بهترین بازی های سبک ایندی ( Indie ) را به شما گیمر های عزیز معرفی کنیم تا بهتر بتوانید به بررسی و دریافت این نوع بازی ها بپردازید. Indie Game مخفف Independent video games می باشد . این نوع بازی ها در سال اخیر رشد قابل توجهی داشتند که با پیشرفت این صنعت بخش آنلاین یا دو نفره نیز اضافه شده است و در آخر اینکه بازی های ایندی تمامی سبک ها ر پشتیبانی می کند. 

  • بازی Ori and the Will of the Wisps

این بازی دارای تصاویر و موسیقی متن خیره کننده و گیم پلی بسیار روان می باشد که تجربه ای باورنکردنی را برای هر گیمری می تواند خلق کند. به نظر می رسد که این دنباله با یک داستان جذاب جدید ، محیط های جدید و مجموعه ای کامل از مکانیک های جدید و توانایی های تسلط بر آنها ، بار دیگر بروزرسانی شود.

 بازی Desperados III یک تجربه ی داستان محور را به بازیکن های حرفه ای ارائه بدهد و حسابی برای آن ها چالش های بزرگ ایجاد کند . داستان اصلی بازی Desperados III درباره ی جان کوپر سر شانس و باند او است و شما در نقش او بازی را تجربه خواهید کرد . او در سفر حماسی خود باید مسئولیت خطاهایی که در دهه ی 1870 در مکزیک و ایالات متحده ی آمریکا داشته را بر عهده بگیرد .

در این بازی می بایست تاریخ تاریک کره زمین را از طریق یک چشم انداز منحصر به فرد که دارای یک رابط جسورانه و در عین حال مینیمالیستی است ، کشف کنید. In Other Waters داستان دانشمندی مشهور را بیان می‌کند که در حین جستجو برای پیدا کردن همکار گم‌شده‌اش متوجه نوع جدیدی از حیات فرازمینی می‌شود. زمینه‌های داستانی بازی از آنجایی شروع می‌شود که دانشمندی به نام Ellery توسط دوستش که Minae Nomura نام دارد به سیاره Gliese 677Cc فراخوانده می‌شود. 

  • بازی Minute of Islands

Minute of Islands

در بازی Minute of Islands شما در نقش Mo بازی خواهید کرد که با خانواده اش در یک مجمع الجزایر مرتع زندگی می کند ، زمانی که یک نژاد باستانی از غول های غیر قابل تحمل زندگی می کرد. دستگاه های اخروی اما حیاتی آنها که در زیربنای جزایر خود فرو رفته اند باید ادامه پیدا کنند ، در غیر این صورت تهدیدی تقریباً فراموش شده همه را بلعیده است. مو عهد می کند موتورهای مخفی را به موقع بازیابی کند اما آیا این واقعاً همان چیزی است که او نیاز دارد؟

Risk of Rain 2 یک ازی تیرانداز سوم شخص و یکی از سرگرم کننده ترین تجربه های آنلاین است که امسال می توانید داشته باشید. به طور معمول ، عناوین پر زرق و برق بزرگ مانند Destiny یا Borderlands ، Risk of Rain 2 به شما و سه دوست اجازه می دهد تا از سراسر جهان بیگانه برای جمع آوری نیروها ، وسایل و سلاح های جدید پرش کنید. هنگامی که همه شما می میرید ، بازی به پایان می رسد و هر بار که دوباره راه اندازی می کنید ، سطح بهم می خورد بنابراین هرگز کاملاً نمی دانید چه خواهید گرفت.

Spiritfarer یک بازی در مورد مرگ است . شما در این ماجراجویی زیبا با دست خود قایق خود را می سازید ، دریاها را کاوش می کنید و از دوستان جدید خود مراقبت می کنید. این بازی را می توانید به صورت co-op انجام دهید. برای کشف جهان یک قایق بسازید ، سپس با ارواح دوست شوید و از آنها مراقبت کنید قبل از اینکه سرانجام آنها را در زندگی پس از مرگ رها کنید. به عنوان گربه Daffodil در یک بازی مشترک دو نفره به ماجراجویی بپیوندید. با مسافران خود اوقات خوشی را سپری کنید و خاطره ای ماندگار بسازید.

  • بازی Mount & Blade 2: Bannerlord

Mount & Blade II: Bannerlord در قرون وسطی اتفاق می افتد و مانند نسخه قبلی آن هم دارای سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط TaleWorlds Entertainment توسعه داده شده است . این بازی در دوره زمانی حدود 200 سال قبل از اتفاقات بازی نسخه قبل یعنی Mount & Blade: Warband اتفاق می افتد . داستان بازی در زمان سقوط امپراتوری Calradian و تشکیل پادشاهی نسخه قبلی می گذرد . سقوط امپراتوری Calradian مشابه سقوط امپراتوری روم و اوایل تشکیل خاورمیانه ، شمال آفریقا و پادشاهی اروپا هست .

  • بازی A Summer’s End – Hong Kong 1986

این بازی یک رمان تصویری است که داستان دو شخصیت با نام میشل و سم را دنبال می کند و این که چگونه دیدار اولیه ی آن ها بعدها تبدیل به یک رابطه ی بسیار عمیق می شود . داستان این عنوان در منطقه ای پر جنب و جوش در هونگ کنگ و در سال 1986 جریان دارد و درباره ی عشق ، خانواده و فرهنگ می باشد.

  • بازی Signs of the Sojourner

یک بازی کارتی داستان محور است که داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای در ارتباط با دوستی و روابط اجتماعی بیان می‌کند. همانند سایر بازی‌های کارتی باید با ترکیب کارت‌هایی که در اختیار دارید بهترین تصمیمات ممکن را گرفته تا شخصیت و روحیات کاراکتر مدنظر خود را به سمت مثبتی شکل دهید. ماجرا از این قرار است که شخصیت اصلی بازی بعد از مرگ مادرش، مدیریت مغازه خرده‌فروشی او را بر عهده گرفته است. 

Hades درباره شاهزاده ای جاویدان در عالم اموات است و در این بازی شما از قدرت ها و اسلحه های اطوره ای الیمپوس استفاده خواهد کرد تا از چنگال خدای مرگی که شما را گرفتار خودش کرده است خلاص شوید . با هر تلاش که برای فرار و آزادی انجام می دهید نیروهای منحصر به فردی به دست می آورید و همه نیروهای جدید و قدیمیتان قدرتمند تر می شود و وارد عمق داستان می شوید و آن را بهتر کشف می کنید .

اکشن,بازی,بازی کامپیوتر,ماجرایی,نقش آفرینی,12 Minutes,Blazing Sails,Desperados 3,Hollow Knight Silk Song,In Other Waters,Minute of Islands,Mount & Blade 2: Bannerlord,Ori and the Will of the Wisps,Sable,Spiritfarer,Top 10 Indie Games In 2020

#معرفی #بازی #برتر #سبک #ایندی #Top #Indie #Games

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply