بازی Nova Drift Build 6568309

به روز رسانی :

1400/04/07 نسخه Nova Drift Build 6568309 – Early Access اضافه شد.

Nova Drift

یک بازی تیر انداز فضایی است که با عناصر مدرن در هم آمیخته شده است . مانند ساخت و انتخاب بازیکن ها که با تجربه بازی کلاسیک می توان آن را ترکیب کرد. کشتی شما با شکست دشمنان به سرعت در حال تکامل است و به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه توانایی ها و سلاح های آن را مطابق خواسته های خود تنظیم کنید. بر خلاف بسیاری از بازی های مشابه که می توانند صد ها ساعت زمان را صرف کنند ، Nova Drift به شما امکان می دهد یک صفینه را از زمان شروع کار تا آخر بازی به کار بگیرید. در هر بار اجرا یک سازه منحصر به فرد ایجاد کنید. بازی ها سریع هستند پس امکان آزمایش سریع ، تکرار و پیشرفت را فراهم می کنند. ذکاوت و خلاقیت شما در این بازی پاداش می گیرد زیرا ماژول های ارتقا یافته را برای هم افزایش قدرت در این بازی به کار می گیرید. با پیشرفت و گسترش انبار اسلحه خود ، به بیش از 200 مورد ارتقا دسترسی پیدا می کنید. در Nova Drift هرچه امکان بیشتر ایجاد کنید بهتر میتوانید بازی کنید. با اسنیپ ، به ارتش پهپاد ها فرماندهی کنید ، سپرهای خود را تخلیه کنید ، شارژ کنید ، دشمنان را با رانش خود بسوزانید یا از طریق آنها نویز ایجاد کنید و راهی برای عملکرد بازی پیدا کنید. اگر حالت های مختلف چالش را باز کنید ، خطر و امتیاز بیشتری را ارائه می دهید. خطر زیاد است ، زیرا مرگ دائماً در حال رخ دادن است! هر بازی به صورت تصادفی ایجاد می شود و مبارزه را شدید و غیرقابل پیش بینی نگه می دارد. شما می توانید از طریق کمپین بجنگید و یا بی وقفه بازی کنید … .

بازی Nova Drift

یک بازی زنده و جذاب است. به روز رسانی های مکرر ، عمق و محتوای دنیای بازی را افزایش می دهند. در به روز رسانی های آینده خواهید دید: Enemies با ورژن 2.0 جهش سلاح از 1 به 2 تغییر برای هر سلاح موجود ترجمه به فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، روسی ، چینی ، ژاپنی و بیشتر نقشه راه کامل برای تکامل کشتی Mods & Gear را می توان باز کرد ، ارتقا داد و با هم ترکیب کرد و ترکیباتی غیر منتظره و قدرتمند در آن ایجاد کرد. این ساخت و ساز بر ایجاد هرچه بیشتر ترکش نارنجک با استفاده از سلاح Grenade کاربرد دارد و آنها را با استفاده از مود Heat Seeking به سمت اهداف هدایت می کند. انفجار های پیاپی ناشی از انفجار اولیه ، خسارات زیادی را در مرکز زمین لرزه ایجاد می کنند . به همین طریق به بازی ادامه دهید و از آن لذت ببرید.

آرکید(Arcade),اکشن,بازی,بازی کامپیوتر,آپدیت Nova Drift٬آخرین نسخه Nova Drift٬بازی Nova Drift٬دانلود Nova Drift٬دانلود بازی Nova Drift٬کرک Nova Drift

#بازی #Nova #Drift #Build

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply