بازی Stronghold: Warlords v1.4.2157 – GOG برای کامپیوتر

به روز رسانی :

1400/04/03 نسخه Stronghold: Warlords v1.4.2157 – GOG اضافه شد.

Stronghold: Warlords

خان های بزرگ ، جنگ سالارهای امپراتوری های باشکوه و فرماندهان شوگان در این بازی گرد هم آمده اند ، در جدیدترین نسخه از مجموعه ی کلاسیک استراتژیک شبیه ساز قلعه ی استودیوی Firefly . به فرمانده هایی که با هوش مصنوعی کنترل می شوند در میدان نبرد فرمان بدهید و اقتصاد قلعه ی خود را بسازید و با توپ و اسلحه دشمن های خود را محاصره کنید .

بازی Stronghold: Warlords

استرانگهولد برای اولین بار به شما اجازه می دهد تا جنگ سالارانی را برای خود استخدام کنید و آن ها را ارتقا دهید و در سراسر میدان نبرد آن ها را کنترل کنید . هر جنگجویی که جذب می کنید توانایی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و می توانید توانایی های آن ها را با ارتقا دادن ، تقویت کنید . شما همچنین می توانید افرادی را برای کارهای صنعتی خود ، تقویت مرزها ، ساخت اسلحه و قوی تر کردن ارتش خود جذب کنید . ماموریت های زیادی در کمپین این بازی وجود دارند که همه شان به لطف عمیق تر شدن عناصر استراتژیک در گیم پلی بازی بسیار جذاب تر شده اند . این نسخه اولین سری بازی استرانگ هولد Stronghold: Warlords است که بر روی خاور دور تمرکز دارد و اقتصاد در آن اهمیت ویژه ای دارد . شما می توانید جنگ سالاران امپراتوری ، مغول ، ژاپنی یا چینی را تحت فرمان خود بگیرید و برای مبارزه از آن ها استفاده کنید . باروت یکی از سلاح های بسیار قوی این بازی است و وجود آن تنوع جدیدی به سیستم گیم پلی این بازی بخشیده است و آن را با سایر نسخه ها متمایز می کند . واحدهای نظامی مختلفی در این بازی وجود دارند که هر کدام با انجام حرکت های مختلفی در میدان نبرد طراحی شده اند . داستان این بازی از سه قرن پیش از میلاد مسیح شروع می شود تا حمله ی مغول و چنگیز خان ادامه خواهد داشت . این بازی به گونه ای طراحی شده تا هم برای بازیکن های باتجربه و قدیمی این سری جذاب باشد و هم برای افراد تازه وارد . بازی استرانگ هولد Stronghold: Warlords برای عرضه در سال میلادی جاری برنامه ریزی شده است .

بازی,بازی استراتژیک کامپیوتر,بازی کامپیوتر,شبیه ساز,بازی Stronghold: Warlords,دانلود بازی Stronghold: Warlords,دانلود بازی استراتژیک,دانلود بازی جدید Stronghold: Warlords,دانلود بازی کامپیوتر Stronghold: Warlords,دانلود بازی های شبیه ساز

#بازی #Stronghold #Warlords #v142157 #GOG #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply