بازی WRC 9 FIA World Rally Championship v1.0.45.8 برای کامپیوتر

به روز رسانی :

1400/06/31 نسخه WRC 9 FIA World Rally Championship v1.0.45.8 – P2P اضافه شد .

WRC 9 FIA World Rally Championship

نام نسخه جدید بازی ماشین سواری رالی می باشد که به تازگی منتشر شده است . این بازی طبق سازندگان و منتقدین دارای کیفیت بهترو گرافیک روانتری نسبت به سایر نسخه های آن می باشد و می تواند با سیستم لیگ مسابقات قابل تنظیم توسط بازیکن ، همه علاقمندان به این بازی را به چالش بکشد . در این بازی با انواع ماشین های مسابقه ای رالی از انواع شرکت های مشهور می توانید مهارت رانندگی خودتان را به رخ سایر بازیکنان بکشید و همه آنها را در یک مسابقه رالی با هیجان بالا شکست دهید . بازی WRC 9 FIA World Rally Championship دارای حالت شرکت در مسابقه های آنلاین می باشد و می توانید دوستانتان را در یک مسابقه برابر به چالش بکشید . این بازی دارای حالت انجام مسابقات تک نفره و آفلاین است که در آن می توانید ماموریت هایی که در قالب یک مسابقه به شما داده می شود را انجام دهید و در انتهای آن با کسب مقام اول تا سومی جایزه های مناسب دریافت کنید که به وسیله آن می توانید وسیله خودتان را ارتقا دهید .

بازی WRC 9 FIA World Rally Championship

دارای بیش از 100 مرحله برای تست مهارت رانندگی شما است و با بیش از 10 شرکت ماشین مسابقه ای رالی به صورت مستقیم قرار داد برای درج اطلاعات مناسب از ماشین های مسابقه ای دارد که آن را منحصر به فرد می کند.

لینک دانلود

بازی,بازی کامپیوتر,شبیه ساز,ماشین و موتور سواری,ورزشی,آپدیت WRC 9 FIA World Rally Championship,آخرین نسخه WRC 9 FIA World Rally Championship,بازی WRC 9 FIA World Rally Championship,دانلود WRC 9 FIA World Rally Championship,دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship,کرک WRC 9 FIA World Rally Championship

#بازی #WRC #FIA #World #Rally #Championship #v10458 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply