دانلود آموزش Building and Testing USSD and SMS Applications

دانلود آموزش ساخت و تست USSD و SMS اپلیکیشن‌ها - Building and Testing USSD and SMS Applications - Udemy

 

دانلود آموزش ساخت و تست USSD و SMS اپلیکیشن‌ها

| Building and Testing USSD and SMS Applications – Udemy |

MP4 | | Duration: 12.5 hours | Language: English

 

دوره آموزش ساخت و تست USSD و SMS اپلیکیشن‌ها (Building and Testing USSD and SMS Applications – Udemy) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. نام یک دوره آموزشی جدید برای افرادی است که می‌خواهند نحوه کار اپلیکیشن‌های USSD را یاد بگیرند. این دوره، به شما فرصتی می‌دهد تا ارتباط USSB اپلیکیشن‌]ا با شبکه GSM را یاد بگیرید. شما در این دوره آموزشی، قرار است با طرز ساخت و طراحی اینگونه سرویس‌ها آشنا شوید و آن‌ها را با پیامک‌های کد تایید و یا ملزم به پرداخت هزینه یکپارچه کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها کدهای دستوری (USSD)، کاربرد ویژه‌ای در زندگی روزمره ما برای دسترسی به خدمات مختلف دارند. از طریق این کدها، افراد می‌توانند با یک گوشی موبایل ساده هم به خدمات مختلفی از سوی ارائه‌دهندگان سرویس‌های این‌چنینی دسترسی داشته و برای مثال قبوض خود را پرداخت کنند، خلافی خودرو بگیرند و … در این مطلب، سعی بر آن است که طرز کار این گونه سرویس‌ها را به کمک یک دوره آموزشی جامع یاد بگیرید.

این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه اپلیکیشن‌ها را طراحی کنید و بسازید. در واقع با ساخت و راه‌اندازی این سرویس، شما می‌توانید یک سرویس مبتنی بر کد دستوری و یکپارچه با شبکه پیامکی تلفن همراه ره راه‌اندازی کنید. نکته قابل توجه این است که در این دوره، مبحث اصلی بر روی بک اند سرویس است و مهارت‌هایی همچون برنامه‌نویسی PHP, MYSQL و کار با ابزارهایی همچون Postman, Composer, Ngrok و … مدنظر خواهد بود. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش ساخت و تست USSD و SMS اپلیکیشن‌ها :

– آشنایی با USSD/SMS اپلیکیشن‌ها

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی PHP و پروتکل HTTP

– آشنایی با طریقه طراحی، ساخت و تست USSD منوها

– آشنایی با نحوه ارتباط دادن USSD اپلیکیشن با شبکه پیامکی

و …

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید,آموزش طراحی وب,آموزشی,آموزش MySQL,آموزش PHP,آموزش برنامه نویسی PHP,آموزش دیتابیس MySQL,برنامه نویسی PHP,دوره های رایگان یودمی,فیلم آموزش PHP,فیلم آموزش یودمی,فیلم آموزشی,فیلم آموزشی MySQL,فیلم آموزشی PHP,فیلم آموزشی یودمی,فیلم رایگان یودمی,فیلم های یودمی,ویدیوی آموزشی PHP

#دانلود #آموزش #Building #Testing #USSD #SMS #Applications

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply