دانلود انیمیشن He-Man and the Masters of the Universe 2021

انیمیشن-He-Man-and-the-Masters-of-the-Universe

نام انیمیشن: He-Man and the Masters of the Universe – هی-من و اساتید جهان

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: نامعلوم

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول!

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن He-Man and the Masters of the Universe در اترنیا که اولین سیاره خلقت است، جریان دارد. یک اهریمن ستمگر به‌نام اسکلتور ظهور کرده است و با ارتش بزرگ خود، در حال فتح این سیاره است. او ارتش‌های تاریکی را فراخوانده و تلاش می‌کند که اترنیا را به جهنمی بزرگ تبدیل کند. او به‌دنبال رسیدن به قلعه باستانی این سرزمین است تا بتواند به شمشیر ارزشمند آن دست پیدا کرده و به قدرت جاودان برساند. حال در این اوصاف، هی-من و گروه شجاعی از قهرمانان، قصد دارند که در برابر وی قد علم کنند. آن‌ها باید اسکلتور را متوقف کرده و آرامش را دوباره به این سرزمین بازگردانند.

در این انیمیشن، گروهی را می‌بینیم که به سلاح‌های قدرتمند جادویی مسلح شده و می‌توانند در برابر اربابان ارتش تاریکی قرار بگیرند. کنترل جهان به دست کسی خواهد افتاد که به آن شمشیر در قلعه دست پیدا کنند و هی-من و گروهش، تمام تلاش خود را می‌کنند که اسکلتور از آن دور بماند. سرنوشت کل جهان در دست این گروه شجاع است و به‌عنوان مبارزین قدرتمند، ماجراهای سختی را در اترنیا تجربه می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که چه کسی لقب استاد جهان را کسب خواهد کرد.

فضای کمدی و جالبی در انیمیشن برقرار است و داستان‌های جالبی برای هر شخصیت روایت می‌شود. موجودات و هیولاهای بزرگی از دل جهنم به اترنیا راه پیدا کرده‌اند و به اسکلتور کمک می‌کنند که به لقب استادی دست پیدا کند. گروه هی-من به قدرت‌های متنوعی دست پیدا کرده‌اند و بالاخره می‌توانند که قدرت برابری با اسکلتور پیدا کنند. اما هنوز ماجرا به پایان نرسیده است.

info

In Eternia, the first planet of creation, a demonic tyrant rises: Skeletor. With dark armies at his command, Skeletor is on the march, hell-bent on capturing Eternia’s kingdoms, and its ultimate prize Castle Grayskull, the ancient fortress of mystery said to contain the greatest power in the universe. It’s up to He-Man, voiced by Yuri Lowenthal, and his brave squad of rookie heroes to stop Skeletor and restore the peace. Both sides come armed with enchanted Power Weapons transforming them into Masters of the Primal Powers of the Universe. It’s Master vs. Dark Master, He-Man vs. Skeletor fighting for control of Eternia, Castle Grayskull, and the fate of us all. In the end, who will become Master of the Universe?

رمز فایل: www.downloadha.com

انیمیشن سریالی,تصویری,مالتی مدیا,دانلود He-Man and the Masters of the Universe,دانلود انیمیشن He-Man and the Masters of the Universe,دانلود انیمیشن He-Man and the Masters of the Universe لینک مستقیم,دانلود قسمت جدید He-Man and the Masters of the Universe,دانلود کارتون He-Man and the Masters of the Universe,فیلم های منتخب

#دانلود #انیمیشن #HeMan #Masters #Universe

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply