دانلود انیمیشن Star Wars Visions 2021

دانلود-انیمیشن-Star-Wars-Visions

نام انیمیشن: Star Wars: Visions – جنگ ستاره‌ای: چشم اندازها

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت متغیر!

کیفیت: WEB-DL x265 1080p / WEB-DL x265 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

صدای انیمیشن: دوزبانه (انگلیسی + ژاپنی)

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن Star Wars Visions 2021 کاراکترهای محبوب استار وارز را دور هم جمع کرده و سعی در ارائه داستان جذابی با هنرنمایی آن‌ها دارد. لوکاس فیلم توانسته است که مذاق طرفداران این سری را به‌خوبی شناسایی کرده و با گردهمایی آن‌ها، داستانی ماجراجویانه و جذاب را تعریف می‌کند. داستان این انیمیشن در سال‌ها پیش جریان دارد. جایی که قهرمانی به یک دهکده وارد شده و همراه با خود، بدختی و سختی را نیز برای ساکنین آن به ارمغان می‌آورد. او همراه با خود، یک گنجینه را آورده بود که قدرت زیادی را به‌همراه داشت، اما دروغ‌هایی که از جانب همراهیانش به وی گفته شده بود، کم کم مشکلاتی را برای وی در این دهکده ایجاد کرد. نیروهای بیگانه از فضا به زمین آمده‌اند و قرار است که همراهشان تاریکی را به همراه داشته باشند. تنها این قهرمان و همراهانش هستند که می‌توانند در برابر آن‌ها قدم علم کنند.

نبردها کم کم به فضا کشیده شده و شخصیت‌هایی وارد می‌شوند که طرفداران مجموعه سال‌ها با آن‌ها خاطره دارند. آنتاگونیست ماجرا تاریکی کامل و این مسئولیت قهرمان ماجرا است که در برابر وی ایستادگی کرده و اجازه پیشروی بیشتر را ندهد. باید منتظر ماند و دید که او بالاخره می‌تواند بر این تاریکی خاتمه دهد یا خیر.

info

Star Wars anthology series that will see some of the world’s best anime creators bring their talent to this beloved universe.

رمز فایل: www.downloadha.com

انیمیشن سریالی,تصویری,مالتی مدیا,دانلود Star Wars Visions,دانلود انیمیشن Star Wars Visions,دانلود زیرنویس Star Wars Visions,دانلود قسمت جدید Star Wars Visions,دانلود کارتون Star Wars Visions,فیلم های منتخب

#دانلود #انیمیشن #Star #Wars #Visions

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply