دانلود بازی Agent Intercept برای کامپیوتر

در بازی Agent Intercept می‌توانید کنترل یک اسکپتر را برعهده بگیرید. اسکپتر یک ماشین نرم و جذاب است و به تجهیزات جدید جاسوسی مجهز شده است و می‌توانید برای رانندگی و فرار از مرگ از آن استفاده کنید. شما با این ماشین احساس یک ابر جاسوس را خواهید داشت و می‌توانید بارها و بارها تهدیدات مختلف را از خود دور کنید. سازمان جنایتکار و شرور CLAW رهبر مرموزی درون خود داشته و ارتشی از ماشین‌ها و فناوری‌های مختلف را به میدان آورده است. شما کار سختی داشته و باید از سلاح‌های مخفی خود برای نفوذ به لانه جاسوسی آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با ارتقا نیروهای خود، قوی و قوی‌تر شوید.

Agent Intercept PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Agent-Intercept

بازی Agent Intercept شما را وارد یک نقشه شیطانی کرده و ابزارهای بسیاری را در اختیارتان قرار خواهد داد. می‌توانید به متحدین خود کمک کرده و در طول روز از قهرمانان خود بهره ببرید. بازی از یک کمپین جذاب تشکیل یافته است و از طریق ۳ فصل روایت خواهد شد. این روایت در سرتاسر جهان جریان داشته و داستانی حماسی را دنبال خواهید کرد. در این داستان، خیانت و مجموعه‌های جذابی از روایت‌ها وجود دارد که می‌توانند تجربه شما را گسترش دهند. مهارت‌های خود را می‌توانید از طریق درخت مهارت بالا برده و بعدا به سراغ ماموریت‌های جانبی بروید.

در بازی Agent Intercept می‌توانید عملکرد اکتان بالایی را تجربه کرده و به سراغ مانع‌های جسورانه بروید. ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار شما بوده و می‌توانید از هنر و گرافیک پر زرق و برق بازی هم لذت ببرید. شخصیت‌ها بازیگران متنوعی دارند و سازندگان برای این موضوع سنگ تمام گذاشته‌اند. ماموریت‌های هیجان انگیزی در اختیار شما است و می‌توانید ماشین خود را به یک وسیله نقلیه آفرود هم تبدیل کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Agent Intercept-CODEX فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱٫۷گیگابایت به ۱گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود ۲دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵٫۲گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

Take control of the Sceptre – a slick, souped-up, transforming vehicle outfitted with the latest spy gadgets – to drive, drift, and defy death across land, air, and sea. Feel like a superspy, saving the day again and again from threats inspired by the best action and spy fiction, then cranked up to 11.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Core i3 Processor or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000 or AMD equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Core i5 Processor or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 with 3GB VRAM

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

آرکید,بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,بازی ماشین سواری,دانلود Agent Intercept,دانلود بازی Agent Intercept,دانلود بازی Agent Intercept برای کامپیوتر,دانلود بازی Agent Intercept کرک شده,دانلود بازی کامپیوتر Agent Intercept,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود بازی ماجرایی برای pc,دانلود رایگان بازی Agent Intercept,دانلود مستقیم بازی Agent Intercept,دانلود نسخه کرک شده بازی Agent Intercept,نقد بازی Agent Intercept

#دانلود #بازی #Agent #Intercept #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply