دانلود بازی Asterix and Obelix XXL Romastered v1.0.34.0 برای کامپیوتر

داستان بازی Asterix and Obelix XXL Romastered در ۵۰ سال پیش از میلاد مسیح جریان دارد. سرزمین گال تماما توسط رومی‌ها اشغال شده است. البته نه به‌طور کامل. روستای کوچکی را در بازی می‌بینیم که از افراد سرزمین گال پر شده است و هنوز امیدوار به بازپس گیری سرزمین‌های خودشان هستند. آن‌ها در برابر مهاجمین ایستادگی کرده‌اند و قرار است که ماموریت‌های خود را ادامه دهند. ما در دهکده کوچکی که آرموریکان نام دارد، حضور پیدا کرده‌ایم و قرار است که کارهای زیادی را انجام دهیم. هرکدام از اهالی این روستا مشغول به‌کارهای روزانه خود هستند و صلح کامل را مشاهده می‌کنیم.

دو قهرمان نام‌آشنای داستان یعنی آستریکس و اوبلیکس نیز در بین شهروندان حضور پیدا کرده‌اند. موجودات مختلفی را در بازی می‌بینیم که در نبرد با یکدیگر هستند و بیشتر در اطراف این دهکده پرسه می‌زنند. آستریکس و اوبلیکس بعد از یک روز خوب شکاری، قصد بازگشت به موطن خود را دارند. اما شعله‌های آتش در برابر آن‌ها قرار دارد و توسط رومی‌ها غار شده است. آن‌ها برای نجات روستاییان خود دست به‌کار می‌شوند و قصد دارند که سفری ماجراجویانه و سخت در پیش داشته باشند.

Asterix and Obelix XXL Romastered v1.0.34.0 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Asterix-and-Obelix-XXL-Romastered

مطالب مرتبط

سفر این دو دوست در بازی Asterix and Obelix XXL Romastered شروع می‌شود و قرار است که به سرزمین‌های مختلفی رفته و رومیان را از سرزمین اخراج کنیم. در این نسخه ماجراجویی عاشقانه‌تری را شاهد هستیم و دو دوست ماجرای ما، المان‌های بیشتری را کشف خواهند کرد. شما بین آستریکس و اوبلیکس می‌توانید شخصیت موردعلاقه خود را انتخاب کرده و حرکت خود را شروع کنید. مناطق مختلف جهان مانند یونان و مصر انتظار شما را می‌کشند و قرار است که با سفر به آن‌ها، پایه‌های نابودی قوم روم را بنا کنید. شما می‌توانید روستاییان گرفتار را نجات داده و سرزمین‌شان را بازپس بگیرید. این دو دوست همچنان ماجراهای کمدی خودشان را نیز دارند و در این ماموریت مهم، این ویژگی را نیز از آن‌ها مشاهده خواهیم کرد.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی Razor1911 تحت عنوان Asterix and Obelix XXL Romastered-Razor1911 فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱٫۸گیگابایت به ۱گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۳ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵٫۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

The year is 50 B.C. Gaul is entirely occupied by the Romans. Well, not entirely… One small village of indomitable Gauls still holds out against the invaders. And life is not easy for the Roman legionaries who garrison the fortified camps of Totorum, Aquarium, Laudanum and Compendium.

Peace reigns in the small Armorican village, where the villagers go about their daily business. Our two heroes, Asterix and Obelix, hunt wild boar, the blacksmith and the fishmonger quarrel, and the village chief strolls around the village square atop his shield.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i3-2125 (3,3 GHz) AMD FX 4100 (3.6GHz)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2 GB (Geforce GTX 760/ Radeon R7 370)

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i7-3820 (3,6 GHz) AMD FX 8350 (4.0 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4 GB (Geforce GTX 970/ Radeon R9 390)

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی کودکان,بازی ماجرایی,تریلر بازی Asterix and Obelix XXL Romastered,دانلود استریکس و اوبلیکس 1 برای pc,دانلود بازی Asterix and Obelix XXL Romastered,دانلود بازی استریکس و اوبلیکس ریمستر,دانلود بازی کودکانه جدید برای کامپیوتر,دانلود رایگان بازی Asterix and Obelix XXL Romastered

#دانلود #بازی #Asterix #Obelix #XXL #Romastered #v10340 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply