دانلود بازی Before We Leave v1.0.241 برای کامپیوتر

Before We Leave یک بازی شهرسازی در فضایی صلح آمیز است که با گرافیک عالی دنبال می‌شود. بازی در فضایی غیر خشونت آمیز دنبال می‌شود و در گوشه دنجی از جهان قرار دارد. کشف و بازسازی تمدن وظیفه بزرگی است که بر دوش شما نهاده شده است. باید سعی کنید که یک شبکه با منبعی از چندین سیاره ایجاد کرده و چالش‌های باستانی مختلف را شکست دهید. نهنگ‌های فضایی گرسنه هستند و شما وظیفه کنار زدن آن‌ها را دارید. هدفی که سازندگان برای بازی در نظر گرفته‌اند، انتقال تمدن نوپای شما به‌سمت سیاره‌های دیگر است.

موشک بسازید و به سایر سیاره‌های منظومه شمسی بروید. از سیستم بذری استفاده کرده و مواد غذایی مختلفی تولید کنید. همه‌ی این عملیات لذت خاصی برای دوست داران سبک شبیه‌سازی خواهد داشت. همه‌ی کارهای شما سبب می‌شود که درخت دانش تکمیل شده و به اوج خود برسد. امیدوار به چشم‌انداز آینده باشید و سعی کنید که با روحیه کارتان را ادامه دهید. بدون نگرانی به کار خود ادامه داده و مطمئن باشید که با ساخت شهر خود، احساس جذابی نسبت به آن خواهید داشت.

Before We Leave v1.0.235 PC-FLT | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v1.0241-ANOMALY اضافه شد

دانلود-بازی-Before-We-Leave

جهان بازی Before We Leave مدام کامل می‌شود و شما چالش‌ها و ماموریت‌های بیشتری را خواهید یافت. بیش از همه سیستم گیم‌پلی بازی را خواهید دید که متفاوت از هر چیزی است و کیفیت بالای بافت‌های گرافیکی شما را شگفت‌زده می‌کنید. بازی از حالت شب و روز برخوردار است و مدام باکس‌های چندضلعی بازی کامل می‌شوند. در بخش‌هایی از آن باید نیروگاه‌های هستی را بنا کرده و امنیت شهر را حفظ کنید. می‌توانید با هواپیما به سیاره‌های دیگر رفته و تمدن خود را گسترش دهید. تمدن ها از حالت روستایی شروع شده و مدام گسترش می‌یابند. روستاها به شهر تبدیل شده و سپس فراتر از کره زمین ادامه می‌یابد. شما با کشتی به سفرهای دریایی خواهید پرداخت و حتی می‌توانید موشک به فضا پرتاب کنید. بازی محدودیتی ندارید و سازه‌ها و ابزارهای نابی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Before We Leave-FLT فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۷۹۹مگابایت به ۶۲۱مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب کمتر از ۳دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱٫۵گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

Before We Leave is a non-violent city building game set in your own cozy corner of the universe. Rediscover and rebuild civilization. Create a multi-planet resource network. Overcome ancient challenges and fend off hungry space whales.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-4300U or AMD Phenom II X4 975
RAM: 4GB
Storage Space Available: 2GB
DirectX: Version 11
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti or AMD Radeon HD 4890

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-9400 or AMD Ryzen 5 3400X
RAM: 8GB
Storage Space Available: 2GB
DirectX: Version 11
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 970 or AMD Radeon RX 590

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

ایندی,بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,بازی Before We Leave,پیش نمایش بازی Before We Leave,دانلود Before We Leave,دانلود بازی Before We Leave,دانلود بازی Before We Leave آخرین آپدیت,دانلود بازی پیش از آن که ترک کنیم,دانلود رایگان بازی Before We Leave

#دانلود #بازی #Leave #v10241 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply