دانلود بازی Citystate II برای کامپیوتر

بازی Citystate II به ریشه‌های اصلی خود بازگشته و جالب است بدانید که سازندگان بازی SimCity 4 روی آن کار کرد‌ه‌اند. یک سیستم شبیه‌سازی واقعی را در بازی می‌بینیم که شهری با محوریت مسائل مدنی و اقتصادی جذاب را ارائه کرده است و به‌صورت کاملا متقاعد کننده، می‌توانید به سراغ ماجراجویی‌های آن بروید. بازی توجه خاصی به آزادی عمل داده است و می‌توانید مانند آثار قدیمی این سبک، به دنبال سیاست بازی و رهبری به شیوه‌های خودتان باشید. بازی المان‌های اقتصادی را هم مدنظر قرار داده و مجموعه‌ای از آمارها و ایدئولوژی‌های مختلف سیاسی را می‌توانید در این زمینه پیاده‌سازی کنید. این بازی در کنار ویژگی‌های ساده برای گیمرهای مبتدی، المان‌های نابی هم دارد که برای تجربه بازیکنان حرفه‌ای مناسب خواهد بود.

Citystate II PC-PLAZA

دانلود-بازی-Citystate-II

شما در این بازی می‌توانید یک ملت کامل ساخته و شهری را در یک زمان خاص رهبری کنید. بیش از ۲۲۰ ساختمان منحصربه‌فرد، همراه با آسمان خراش‌ها در مقیاس واقعی و المان‌های دیگری مانند راه آهن و مترو را در بازی می‌بینیم که تجربه آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. شما می‌توانید مدیریت آب و برق مدارس، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های آتش نشانی و پلیس را برعهده گرفته و نقشه‌های بزرگی از شهرها را داشته باشید که حس واقعی بودن به شما القا خواهد کرد. ۶۴ شهر در یک کشور بزرگ می‌توانید ساخته و مدیریت کل آن‌ها را داشته باشید.

در این اثر می‌توانید پرچمی برای هر شهر هم تعریف کرده و آن‌ها را راحت‌تر شناسایی کنید. در بازی Citystate II امکان پیاده‌سازی یک اقتصاد پیشرفته فراهم شده است و اگر علاقه‌مند به پیاده‌سازی ایده‌های مقابله با بیکاری، تورم و فساد هستید، این بازی می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

info

Citystate II goes back to the origins of what made city builders such as SimCity 4 captivating and demanding by offering realistic urban simulation systems centered on civic and economic matters. Special attention was given to freedom of play, this is an old-school sandbox game with no limitations nor goals. And you can play with or without politics.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10

Processor: Dual Core 3.2 GHz processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 660 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10

Processor: Quad-Core 3.4GHz processor

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 1060 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,کژوال,دانلود بازی سبک شهرسازی برای pc,دانلود بازی سندباکس برای pc,دانلود کم حجم بازی Citystate II,دانلود مستقیم بازی Citystate II,کرک سالم بازی Citystate II,نقد بازی Citystate II

#دانلود #بازی #Citystate #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply