دانلود بازی D-Corp برای PC |‌ یاس دانلود

دانلود بازی D-Corp برای PC

 

دانلود بازی D-Corp برای کامپیوتر

| بازی دی-کورپ |

| نسخه PLAZA |

 

D-Corp بازی جدیدی در سبک ایندی، اکشن، کژوال و ایندی می باشد که در سال 2021 توسط Frogsong Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. دی‌-کورپ، یک عنوان جدید در سبک تاور دیفنس و با امکان بازی چندنفره است که شما در آن باید مجموعه‌ای از وظایف مختلف را بر عهده بگیرید و با همراهی دوستان خود آن‌ها را به انجام برسانید. در این بازی، شما و دوستان‌تان به عنوانیک گروه از ربات‌ها ایفای نقش می‌کنید. این ربات‌ها، دارای خصوصیاتی جذاب و قابل کاستومایز هستند و طی آن شما باید رویاهای رئیس خود را طی آن برآورده کنید.

در این بازی شما وظایف مختلفی را بر عهده دارید که از جمله آن می‌توان به نگهداری برجک، استفاده از منابع و … اشاره کرد. این در حالی‌ست که شما در روند بازی دائما زیر حملات کاکتوس‌های بیگانه قرار خواهید داشت بنابراین باید سعی کنید که از این موجودات دوری کرده و مانع غلبه آن‌ها بر پایگاه خود شوید. طرز کار با برجک‌ها را یاد بگیرید و با کارگذاری آن‌ها در نقاط مختلف، از پیش‌روی دشمن جلوگیری کرده و مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی D-Corp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

D Corp 1 300x169 - دانلود بازی D-Corp برای PC D Corp 2 300x169 - دانلود بازی D-Corp برای PC

 

D Corp 4 300x169 - دانلود بازی D-Corp برای PC D Corp 3 300x169 - دانلود بازی D-Corp برای PC

 

تریلر بازی D-Corp :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8
Processor: 3.7GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRam
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel® Core i7-6700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 980
Storage: 2 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ایندی,بازی اکشن,دانلود بازی کامپیوتر,کژوال,D-Corp,دانلود D-Corp,دانلود D-Corp برای کامپیوتر,دانلود بازی 2021,دانلود بازی D-Corp,دانلود بازی D-Corp برای pc,دانلود بازی D-Corp برای کامپیوتر,دانلود بازی اکشن,دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر,دانلود بازی اکشن کم حجم,دانلود بازی جدید,دانلود بازی کامپیوتر 2021,دانلود بازی کامپیوتر D-Corp

#دانلود #بازی #DCorp #برای #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply