دانلود بازی Days Gone v1.04

به روز رسانی :

1400/03/25 نسخه Days Gone v1.04 – P2P اضافه شد.

Days Gone

بازی با اتمسفر بسیار قوی می باشد که در آن شما فردی موتور سوار هستید و پا در دنیایی مرگبار می گذارید . داستان بازی در آمریکا می باشد و دنیای بازی به شکلیست که گویا آخرالزمان شده است . نام شخصیت شما در بازی دیکن سنت جان است که یکی از سریع ترین و کارورزیده ترین افراد در این دنیاست . شما باید با موتور خود در جاده هایی که حالا چیزی جز مخروبه نیستند برانید و البته بجنگید تا بتوانید زنده بمانید . بازی Days Gone یک عنوان اکشن ماجرایی و جهان باز است که در جهانی خشن و ویران شده و دو سال پس از همه گیری یک بیماری خطرناک که مردم را به موجوداتی زامبی شکل تبدیل می کند ، جریان دارد .

شما باید در محیط های خرابه و ویران شده به دنبال تجهیزات و وسیله هایی ارزشمند مانند اسلحه بگردید تا بتوانید زنده بمانید . البته اگر که بی رحم باشید و به زندگی دیگر افراد چندان اهمیت نمی دهید ، می توانید با دیگر بازماندگان وارد جنگ شده تا پس از کشتنشان وسیله هایشان را بر دارید و از آن ها استفاده کنید . شما همچنین می توانید به تجارت بپردارید تا بخشی از وسیله هایی که به آن نیاز دارید را به این شکل تامین کنید . شما در Days Gone کاملا آزادید ، می توانید یک فرد عادل و درست کار باشید یا یک یک شکارچی خشن و بی رحم که تنها به زنده ماندن خودش فکر می کند و اهمیتی به زندگی دیگر بازمانده های این فاجعه نمی دهد . یکی از اصلی ویژگی های این بازی ، محیط پرجزئیات و واقع گرایانه ی آن است که از جنگل ها و مراتع ، دشت های برفی و مزرعه های صحرایی و دریاها تشکیل شده است که هم زیبا هستند و هم کشنده .

در کوه ها ، غارها ، معدن ها و شهرهای کوچک روستایی به جست و جو و اکتشاف بپردازید تا بتوانید چیزهای ارزشمندی پیدا کنید . شما در این بازی یک شکارچی حرفه ای و قدرتمند هستید ، اما دشمن های وحشی و کشنده ای نیز وجود دارند که منتظرند تا در فرصت مناسب شما را بکشند . زامبی های بازی Days Gone که فریکر نام دارند ، تعدادشان بسیار زیاد است و در سر تا سر محیط پخش شده اند و مقابله با آن ها اصلا کار راحتی نیست . همچنین بازمانده های وحشی ای نیز هستند که برای کشتنتان کمین کرده اند . در بازی Days Gone موتور و سلاح هایتان قابل ارتقا هستند و با تجهیزاتی که پیدا می کنید ، می توانید آن ها را ارتقا دهید تا کارایی بهتر و بیشتری داشته باشند . محیط و آب و هوای این بازی بسیار پویا طراجی شده و هر لحظه در حال تغییر کردن است . داستان این بازی بسیار جذاب است و روایتی به یاد ماندنی از ناامیدی ، خیانت و پشیمانی را به بازیکن ها ارائه می دهد . شخصیت اصلی بازی Days Gone با یک درد عمیق و شخصی به دنبال امید است و در همین حین با ماجراهای جالبی رو به ور می شود . این عنوان برای عرضه در بهار سال میلادی جاری برنامه ریزی شده است .

 

اکشن,بازی,بازی کامپیوتر,ترسناک,ماجرایی,Days Gone,بازی اکشن,بازی ترسناک,بازی ماجرایی

#دانلود #بازی #Days #v104

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply