دانلود بازی Dorfromantik برای کامپیوتر

بازی Dorfromantik یک تجربه استراتژیک ساختمانی است که همراه با المان‌های معمایی در یک دنیای آرام بخش دنبال می‌شود. شما در این بازی می‌توانید مناظر روستایی نابالغ را که در شرایط بدی به سر می‌برند را رو به رشد قرار داده و در نهایت لحظات آرام بخش و رویایی را در چنین جهانی ایجاد کنید. شما می‌توانید از شلوغی‌های روزمره به این بازی منتقل شده و دنیایی آرام و سرشار از آرامش را تجربه کنید. در این بازی می‌توانید چالش‌های جذابی را تجربه کرده و به دنبال اهداف خود باشید. باید امتیازاتی عالی در بازی کسب کرده و بتوانید کارهای خود را با برنامه‌ریزی دقیقی به پیش ببرید.

در بازی Dorfromantik شما با انبوهی از رویه‌ها و مراحل روبرو خواهید شد که هرکدام می‌توانند یکی پس از دیگری در برابر شما پدیدار شوند. ترکیبی از مناظر مانند جنگل‌ها، دهکدها یا اجسام آبی در بازی وجود دارد که هرکدام بسته به میزان مناسبی از کاشی‌هایی به دست می‌آورید، امتیاز بیشتری به شما خواهد داد. بعضی از کاشی‌های بازی شما را با اشیای خاصی روبرو می‌کند که به تلاش بیشتری نیاز دارد. شما می‌توانید ساختمان‌هایی مانند آسیاب بادی را ایجاد کرده و دانه‌ها را مرز بندی کنید. می‌توانید از یک لوکوموتیو استفاده کرده و به ده مسیر مختلف متصل شوید.

Dorfromantik PC-DINOByTES (GOG)

دانلود-بازی-Dorfromantik

در بازی Dorfromantik می‌توانید حیوانات مختلفی نیز داشته باشید که هرکدام در منطقه‌ی خاصی زندگی می‌کنند. باید چشم انداز حرکتی خود را گسترش داده و بتوانید به بیوم‌های جدید راه پیدا کنید. باید اهداف خود را به خوبی انتخاب کرده و اجازه ندهید که وظایف طولانی روی شما تحمیل شوند. کار خود را آرام آرام جلو برده و با باز کردن بیوم‌های جدید و تلاش در راه آباد کردن آن‌ها، لذت بیشتری از بازی ببرید. می‌توانید مناظر بی پایانی را در بازی ایجاد کرده و آن‌ها را جلوه‌ی زیبایی بدهید. در نهایت ماموریت‌های جذاب بیشتری هم در اختیار شما خواهد بود.

info

Dorfromantik is a relaxing building strategy and puzzle game in which you place tiles to create ever-growing, idyllic village landscapes. With Dorfromantik, you can immerse yourself in a quiet, peaceful world at any time and take a break from everyday life. At the same time, Dorfromantik offers a challenge for those who are looking for one: To beat the highscore, you need to carefully plan and strategically place your tiles.

In Dorfromantik you start with a stack of procedurally generated tiles. One after the other, you draw the top tile of the stack, place it on one available slot and rotate for the best fit. Thereby groups and combinations of landscapes are formed, such as forests, villages or water bodies, and you are rewarded with points depending on how well the tile fits.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 2 GHz Dual Core (Intel / AMD)

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Nvidia GT550M | AMD Radeon R7/HD 5650 | Intel HD 520

Storage: 500 MB available space

Sound Card: use your imagination to make your own sounds ????

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: 2.5 GHz Dual Core (Intel / AMD)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GT740M | AMD Radeon R8 | Intel HD 630

Storage: 500 MB available space

Sound Card: have one ????

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

رمز فایل: www.downloadha.com

ایندی,بازی فکری,بازی کامپیوتر,کژوال,بازی AAA,پیش نمایش بازی Dorfromantik,دانلود آخرین آپدیت بازی Dorfromantik,دانلود بازی آرامش بخش برای کامپیوتر,دانلود جدیدترین نسخه بازی Dorfromantik,دانلود نسخه GOG بازی Dorfromantik,نقد بازی Dorfromantik

#دانلود #بازی #Dorfromantik #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply