دانلود بازی Dragon Hills 1.4.4 تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Dragon Hills 1.2.7 - تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Dragon Hills برای اندروید

| بازی تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Dragon Hills 1.4.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Rebel Twins برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. تپه اژدها، نام یک بازی محبوب و پرطرفدار اندرویدی که تاکنون بیش از 50 میلیون مرتبه توسط کاربران اندروید در گوگل پلی استور دانلود شده و این رقم حکایت از محبوبیت بسیار بالای آن دارد. تپه ژادها یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده است که چشم‌اندازی دقیق و بسیار زیبا دارد و پلیر را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند.

در این بازی، هدف اصلی شما این است که به شاهزاده کمک کنید تا ماموریت انتقام خود را با موفقیت به اجرا درآورد! علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید با تعقیب کردن شوالیه‌ها، قلعه‌های جدیدتری را تسخیر کرده و به اکتشاف سرزمین‌های جدید بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Dragon Hills را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dragon Hills :

– گیم‌پلی سرگرم‌کننده و بسیار سریع

– قابلیت تخریب کامل سرزمین‌ها

– چشم‌اندازهای جذاب از نبردهای حماسی

– دارا بودن سلاح‌های متنوع و قابل ارتقا

– یادگیری بسیار آسان

– امکان رقابت با سایر پلیرها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dragon Hills1 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 1.4.4 - تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت Dragon Hills2 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 1.4.4 - تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت Dragon Hills3 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 1.4.4 - تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت Dragon Hills4 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 1.4.4 - تپه اژدها برای اندروید + پول بی نهایت

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Dragon Hills,دانلود Dragon Hills,دانلود Dragon Hills برای اندروید,دانلود بازی Dragon Hills برای اندروید,دانلود بازی اندروید Dragon Hills,دانلود بازی برای اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی کم حجم برای اندروید

#دانلود #بازی #Dragon #Hills #تپه #اژدها #برای #اندروید #پول #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply