دانلود بازی Field of Glory II Medieval

بازی Field of Glory II Medieval یک اثر تاکتیکی و نوبتی است که در دوران قرون وسطی و بین سال‌های ۱۰۴۰ تا ۱۲۷۰ میلادی جریان دارد. این دوران اوج شکوفایی شوالیه‌ها محسوب می‌شود. شوالیه‌های اروپایی تا اواخر قرن دوازدهم، از سر تا پا زره پوش شدند و در شکل گیری نیروهای قدرتمند نقش بسیار بزرگی داشتند. آن‌ها بر اسب‌های سنگین سوار شده و حملات ویرانگی را تجربه می‌کردند. آن‌ها در این دوره در مبارازت پادشاهی فرانسه، علیه انگلستان و امپراتوری آلمان شرکت می‌کردند و به هر سرزمینی که پا می‌گذاشتند، آن را تسخیر می‌کردند. آن‌ها علیه ولز نیز تحرکاتی را انجام داده و اسکاتلند و ایرلند را در جنگ‌های صلیبی به اروپای شرقی متصل کردند. اروپا با مبارزات سلسله‌ای به جلو حرکت کرده و در این میان، شورش‌هایی نیز از اشراف قدرتمند شاهد بودیم. آن‌ها به هم آمیخته و تلاش کردند که وضعیت ثابتی در این نبرد داشته باشند.

Field of Glory II: Medieval Swords and Scimitars PC-PLAZA

آپدیت جدید Swords and Scimitars اضافه شد

دانلود-بازی-Field-of-Glory-II-Medieval

در بازی Field of Glory II Medieval می‌توانید فرماندهی ارتش آنگلوساکسون‌ها و نورمن‌ها را برعهده گرفته و در نبردهای بزرگ شرکت کنید. تقریبا ارتش تمام کشورهای ذکر شده را می‌توانید کنترل کرده و با شوالیه‌های آن‌ها به نبردهای بزرگ بروید. مغول‌ها نیز در این نبردها حضور دارند و به شما یاری خواهند رساند. شما می‌توانید در مبارزات متنوع حضور داشته باشید و شمال و مرکز اروپا را طی قرن یازدهم و سیزدهم میلادی تسخیر کنید.

در این بازی قرار است که ارتش منتخب خود را انتخاب کرده و سپس ژنرال‌هایی را برای کنترل‌ آن‌ها بگمارید. همه چیز در این بازی تاریخی است و به‌صورت واقعی روی داده است. این بازی بیشتر ۱۰۰ واحد نیرو در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید در نبردهای سفارشی سازی شده نیز حضور داشته باشید. همه چیز در بازی زیبا طراحی شده است و یک گرافیک بسیار جذاب و دیدنی را شاهد هستیم. شما می‌توانید هزینه‌های نبردها را تقبل کرده و با پیروزی، چندین برابر آن را دریافت کنید.

info

Field of Glory II Medieval is a turn-based tactical game set in the High Middle Ages from 1040 AD to 1270 AD.

This was the heyday of the mounted knight. Armoured from head to toe by the later 12th century, European knights rode heavy horses in tight formation, and delivered a devastating charge with couched lances.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 3GB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 3GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,شبیه سازی,دانلود Field of Glory II Medieval,دانلود Field of Glory II Medieval لینک نیم بها,دانلود بازی Field of Glory II Medieval,دانلود بازی استراتژیک برای pc,دانلود بازی رایگان برای کامپیوتر,دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود بازی گرافیک پایین برای کامپیوتر,دانلود رایگان Field of Glory II Medieval,دانلود مستقیم Field of Glory II Medieval,نقد بازی Field of Glory II Medieval

#دانلود #بازی #Field #Glory #Medieval

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply