دانلود بازی FINAL FANTASY IV برای کامپیوتر

بازی FINAL FANTASY IV را می‌توانید همراه با گرافیک و صداگذاری جدید تجربه کنید. این نسخه، یک ریمیک برای نسخه چهارم فاینال فانتزی ۴ است که با گرافیک دو بعدی در اختیار شما قرار می‌گیرد. داستان بی‌پایان این بازی را می‌توانید این‌بار در یک سیستم جدیدی تجربه کرده و تمام جادوهای اصلی را در آن داشته باشید. گیم‌پلی بازی نسبت به گذشته ساده‌تر شده است و همین باعث می‌شود که بازیکنان بیشتری به سمت آن راهی شوند. شما می‌توانید پادشاه بارون را در کنار ناوگان هوایی‌اش مشاهده کنید که برای حمله به کشورهای اطراف در تلاش برای آمادگی هستند.

FINAL FANTASY IV PC-SSE

دانلود-بازی-FINAL-FANTASY-IV

سیسیل، شوالیه تاریکی و ناخدایانی از بال‌های سرخ به حرکت درآمده و ماموریت‌های بسیاری را به شما تحمیل می‌کنند. تصمیم با شما است و باید با دوست مورد اعتماد خود، علیه بارون ستمگر قد علم کنید. شما باید در جستجوی بلورها باشید و بتوانید از طریق راه‌های زیرزمینی، به سرزمین‌های جدید بروید. حتی می‌توانید به ماه سفر کرده و با اژدها، جادوگر سفید و ریدیا احضارگر هم آشنا شوید. متحدینی را هم می‌توانید در تیم خود داشته باشید که به شما کمک می‌کنند و می‌توانید یک تجربه متفاوت داشته باشید.

این اولین عنوانی است که از سیستم پویای نبردهای زمانی استفتاده می‌کند. در طول نبرد، بازیکنان باید به زمان خود توجه کرده و سریعا همه را نابود کنند. جذابیت وسیعی در بازی برقرار است و انقلاب جدیدی را در آینده فراهم کرده است و همه آن‌ها را در نسخه‌های مفعلی فاینال فانتزی نیز می‌توانید مشاهده کنید. از نظر داستان، بازی FINAL FANTASY IV حالت درامتیک بیشتری دارد طراحی پیکسلی شخصیت‌ها نیز کاملا با فکر و جزئیات بالا انجام شده است.

info

The original FINAL FANTASY IV comes to life with completely new graphics and audio! A remodeled 2D take on the fourth game in the world-renowned FINAL FANTASY series! Enjoy the timeless story told through charming retro graphics.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)

Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above)

Processor: AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3225

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 4000

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

ابتدا از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شده و سپس فایل فشرده را توسط WinRar اکسترکت کنید. بازی را توسط “SmartSteamLoader_x64.exe” می توانید اجرا کنید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی کامپیوتر,نقش آفرینی,دانلود FINAL FANTASY IV,دانلود بازی FINAL FANTASY IV,دانلود بازی FINAL FANTASY IV برای کامپیوتر,دانلود بازی FINAL FANTASY IV کرک شده,دانلود بازی کامپیوتر FINAL FANTASY IV

#دانلود #بازی #FINAL #FANTASY #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply