دانلود بازی Harvest Moon One World برای کامپیوتر

بازی Harvest Moon One World یک تجربه جالب همراه با پیاده‌روی در ساحل، صحرا و حتی در کوهستان‌های آتشفشانی است و قرار است که تجربه متفاوتی را داشته باشید. در طول راه خود، با گاو، گوسفند، شتر و حتی گوزن شمالی روبرو خواهید شد و می‌توانید جهان را مانند الهه خرمن برای عهده بگیرید. می‌توانید دانه‌های گیاهان مختلف را در زمین کاشته و منتظر درو کردن آن‌ها باشید. همه چیز به مهارت‌های شما بستگی دارد و می‌توانید از قدرت خدایی خود، برای کاشت میوه‌ها و سبزیجاتی در این جهان استفاده کنید. ماجراجویی در سرتاسر جهان آغاز کرده و مانند یک بوم نقاشی، جهان مدنظر خود را طراحی کنید.

Harvest Moon: One World PC-DARKSiDERS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Harvest-Moon-One-World

گویا خدای Harvest ناپدید شده است و این بستگی به خود شما خواهد داشت که وی را بازگردانید. به‌عنوان دختر یا پسر می‌توانید وارد بازی شده و در نظر داشته باشید که هرکدام شخصیت و سابقه منحصربه‌فردی برای خودشان دارند. از پرورش و نگه‌داری حیوانتی مانند گاو و گوسفند استفاده کرده و منطقه به منطقه را زیر و رو کنید. شما باید زیبایی را به این جهان بازگردانده و تمام مشکلات آن را برطرف سازید. امکان زیست حیوانات را در بازی برقرار کرده و فراموش نکنید که تغییرات آب و هوایی مانند گرمای شدید، می‌توانند شما را با مشکلات زیادی روبرو کنند.

در این بازی می‌توانید سفر خود به سمت مناطق دیگر هم شرکت کرده و از قدرت خود، برای سر و شکل دادن به مناطق مختلف استفاده کنید. بازی Harvest Moon One World از تپه‌های دنج و کوه‌های برفی جالبی تشکیل یافته است و هرکدام نیاز به احیا دارند. این کار همراه با ماجراجویی داستانی جالبی انجام می‌شود که دنبال کردن آن برای هر بازیکنی جالب خواهد بود.

info

Trek across beaches, the desert, and even a volcano in the latest entry into the long-running Harvest Moon series! The Harvest Goddess has gone missing, and it’s up to you to help bring her back! Along the way, you’ll come across cows, sheep, camels, and even reindeer!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8265U

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel(R) UHD Graphics620

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,شبیه سازی,نقش آفرینی,دانلود Harvest Moon,دانلود بازی Harvest Moon,دانلود بازی Harvest Moon برای کامپیوتر,دانلود بازی Harvest Moon کرک شده,دانلود بازی کامپیوتر Harvest Moon

#دانلود #بازی #Harvest #Moon #World #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply