دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای کامپیوتر

در بازی Kaze and the Wild Masks شما در جزایر کریستال به سبک برنامه نویسان کلاسیک دهه نودی سفر خواهید کرد. به‌عوان Kaze در جهان بازی حرکت کرده و می‌توانید دوست خود Hogo را از هرج و مرج خارج کنید. شما در اطراف جزایر حرکت خواهید کرد و می‌توانید تجربیات خود را گسترش دهید. با استفاده از قدرت Wild Masks می‌توانید سبزیجات را زنده کرده و آن‌ها را خشمگین سازید. مانند یک ببر وحشی در بازی حرکت خواهید کرد و می‌توانید مانند یک عقاب در آسمان حرکت کنید. می‌توانید به شکل یک مارمولک درآمده و در مسیر حرکت کنید. باید مانند کوسه روی دریا حکومت کرده و اجازه ندهید که جنبنده‌ای مزاحم شما شود. مهارت‌های خود را می‌توانید گسترش داده و همه‌ی حیوانات درونی خود را آزاد کنید. می‌توانید اسرار جزیره کریستالی را کشف کرده و در بیش از ۳۰ مرحله حرکت خود را ادامه دهید. باید رویاهای دوران کودکی خود را در این زمان به واقعیت تبدیل کنید.

Kaze and the Wild Masks PC-PLAZA | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v2.5.2-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Kaze-and-the-Wild-Masks

در بازی Kaze and the Wild Masks شاهد این هستیم که جهان بازی به‌صورت کودکانه طراحی شده و مانند بازی‌های قدیمی نینتندو می‌توانید آن را تجربه کنید. شخصیت بازی طراحی منحصربه‌فردی دارد و چالش‌های سریعی را برای شما تامین می‌کند. محیط‌ها دارای موانع بسیار زیادی هستند و می‌توانید سرعت و مهارت خود را رفته رفته بیشتر کنید. در ابتدا چالش‌ها ساده‌تر دنبال می‌شود، اما با آشنایی بیشتر و کسب مهارت، این چالش‌ها بیشتر خواهند شد. در ادامه با شخصیت های بیشتری هم همراه خواهید شد و می توانید تجربه ی خود با گسترش بیشتری روبرو کنید. محیط ها زیبایی خاصی دارند و می‌توانید از جهان زیبای بازی لذت ببرید. در ادامه مراحل ترسناک‌تر خواهند شد و باید با دقت نظر بیشتر، راه خود را ادامه دهید. البته المان‌های ترسناک بازی بیشتر روی شخصیت‌های منفی داستان هستند که ظاهر شده و محیط بازی را به رنگ قدرمز در می‌آروند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم ورژن Build 6443866 توسط CHRONOS فشرده سازی شده است. از امولاتور CODEX برای کرک بازی استفاده شده است.
  • بسته الحاقی Pre-Order Launch DLC در این نسخه لحاظ گردیده است. ورژن بازی برابر با v2.2.1 می باشد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۵۶۴مگابایت به ۲۸۴مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۳ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵۶۴مگابایت و در هنگام نصب حدود ۳گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

In Kaze and the Wild Masks, you journey through the Crystal Islands in 90’s classics platformer style. Play as Kaze and save your friend Hogo from a curse that spread chaos around the islands. Face enraged living vegetables by invoking the powers of the Wild Masks. Pounce ferociously like a tiger, soar through the sky like an eagle, sprint fiercely like a lizard and rule the sea like a shark.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer

Processor: Intel Core i3 M380

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 5000

DirectX: Version 10

Storage: 600 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

ایندی,بازی کامپیوتر,پلتفرمر,دانلود Kaze and the Wild Masks,دانلود Kaze and the Wild Masks لینک نیم بها,دانلود بازی Kaze and the Wild Masks,دانلود بازی پلتفرمر برای pc,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود رایگان Kaze and the Wild Masks,دانلود مستقیم Kaze and the Wild Masks,نقد بازی Kaze and the Wild Masks

#دانلود #بازی #Kaze #Wild #Masks #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply