دانلود بازی Lunas Fishing Garden برای کامپیوتر

بازی Lunas Fishing Garden یک تجربه ساده در سبک ماهی گیری است و سازه‌های کوچک و دنجی محیط آن را تشکیل داده است. شما می‌توانید به عنوان بخشی از افسانه ماهی گیری عمل کرده و تجارت خود را برقرار کنید. سرعت در بازی اهمیت داشته و باید از طریق صید ماهی و کاشت درختان، از تجربه بازی لذت ببرید. پس از اتمام داستان اصلی، می‌توانید به روش‌های مختلف، باغ‌های خود را گسترش داده و یک تجربه مفید داشته باشید. بازی از گرافیک هنری جذابی تشکیل یافته است و می‌توانید موسیقی متن جذاب و تاثیرگذاری هم داشته باشید. سیستم بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید در دنیای رنگارنگ بازی غرق شده و به جزیره‌های مختلف برای ماهی گیری سفر کنید.

Luna’s Fishing Garden PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Lunas-Fishing-Garden

در بازی Lunas Fishing Garden باید مهارت‌های خود را در ماهی گیری تقویت کرده و به صید بیش از ۲۰ نوع ماهی بپردازید. هرکدام از ماهی‌ها رفتارهای خاصی دارند و باید با چالش‌های صید آن‌ها آشنا باشید. می‌توانید باغ خود را ساخته و درختان آن را برای زیباسازی جزایر آبیاری کنید تا بزرگ شوند. می‌توانید از اشیای شناور روی آب هم استفاده کرده و پرندگان و حیوانات جدیدی را به باغ خود بیاورید. در بازی از اقدامت خود لذت برده و می‌توانید قایق خود را هم ارتقا دهید. پرواز مرغان دریایی در آب زیبایی خاصی داشته و آرامش آن را می‌توانید در تجربه خود حس کنید.

بازی Lunas Fishing Garden شما را به جزیره‌ای می‌برد که لونا نام دارد و وظایف‌تان را کم کم به شما ابلاغ خواهد کرد. باید نگاه خود را به سمت نوار ماهی گیری انداخته و زمانی آن را بیرون بیاورید که ماهی مدنظر شما در تور گرفتار شده باشد. گرافیک بازی ساده است، اما گیم پلی چالش برانگیز آن می‌تواند اعتیادآور باشد. ما روباهی هم در جهان بازی می‌بینیم که کمک زیادی به توسعه جزیره خواهد کرد و دوست شما است.

info

Luna’s Fishing Garden is a short, cozy fishing and building game. Become a part of a fairytale, catch fish, trade with the fox spirit, and create the garden of your dreams by planting new trees, placing water objects, and bringing animals to the archipelago.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (SP1+) or later

Processor: Intel Core Duo or later (x86, x64 architecture with SSE2 instruction set support)

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: DX10, DX11, DX12 capable

DirectX: Version 10

Storage: 300 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) فایل اجرایی “FishingGarden.exe” را به صورت Run as Administrator اجرا نمایید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی کامپیوتر,پلتفرمر,دانلود Lunas Fishing Garden,دانلود بازی Lunas Fishing Garden,دانلود بازی Lunas Fishing Garden برای کامپیوتر,دانلود بازی Lunas Fishing Garden کرک شده,دانلود بازی پلتفرمر برای pc,دانلود بازی کامپیوتر Lunas Fishing Garden,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود رایگان بازی Lunas Fishing Garden,دانلود مستقیم بازی Lunas Fishing Garden,دانلود نسخه کرک شده بازی Lunas Fishing Garden,نقد بازی Lunas Fishing Garden

#دانلود #بازی #Lunas #Fishing #Garden #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply