دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic 1.42.0 برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic 1.22.4 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic برای اندروید

| بازی موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Moto Rider GO Highway Traffic 1.42.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی T-Bull است. Moto Rider GO Highway Traffic یکی از بهترین بازی‌های سبک شبیه‌سازی است که شما را در قالب یک راننده حرفه‌ای موتورسیکلت، در بزرگراه‌ها به چالش می‌کشاند. گیم‌پلی این بازی بی پایان است؛ به واقع شما می‌توانید ساعات طولانی از اوقات فراغت خود را صرف تجربه این بازی کنید. جاده‌ها و بزرگراه‌هایی شلوغ و پر ترافیک در پیش روی شماست و می‌بایست با یادگیری مهارت‌های موتورسواری حرفه‌ای، در 4 مکان منحصر به فرد از جمله کویر، تاریکی شب، محیط برفی و … آنان را به چالش بکشانید.

آیا شما نیز همواره در رویای تجربه رانندگی یک موتورسیکلت افسانه‌ای هستید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic، موتور سیکلت خود را انتخاب و با آن به دل جاده‌ها بزنید. در گاراژ مخصوص به خود، می‌توانید موتورسیکلت‌های مختلفی را نگهداری کنید و بدین ترتیب، هریک از آنان را مطابق با سلیقه‌ خودتان سفارشی‌سازی کنید. هم اکنون می توانید بازی Moto Rider GO Highway Traffic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Moto Rider GO Highway Traffic :

– دارا بودن مجموعه‌ای منحصر به فرد از انوع موتورسیکلت‌های پیشرفته و حرفه‌ای

– طراحی جلوه‌های منحصر به فرد و 3 بعدی

– امکان به چالش کشاندن مهارت‌های موتورسواری

– قابلیت ارتقای امکانات موتورسیکلت‌ها

– دارا بودن 4 مکان مختلف برای تجربه رانندگی موتورسیکلت

– امکان رقابت با سایر افراد به صورت آنلاین

– دارا بودن 23 پاداش قابل آزادسازی

– قابلیت شخصی‌سازی کامل موتورسیکلت‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Moto Rider GO Highway Traffic1 150x94 - دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic 1.42.0 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Moto Rider GO Highway Traffic2 150x94 - دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic 1.42.0 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Moto Rider GO Highway Traffic3 150x94 - دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic 1.42.0 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Moto Rider GO Highway Traffic4 150x94 - دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic 1.42.0 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Moto Rider GO Highway Traffic,دانلود Moto Rider GO Highway Traffic,دانلود Moto Rider GO Highway Traffic برای اندروید,دانلود بازی Moto Rider GO Highway Traffic برای اندروید,دانلود بازی اندروید Moto Rider GO Highway Traffic,دانلود بازی برای اندروید,دانلود بازی دخترانه اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی کم حجم برای اندروید,دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید

#دانلود #بازی #Moto #Rider #Highway #Traffic #برای #اندروید #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply