دانلود بازی Night of the Dead v1.1.0.0 برای کامپیوتر

داستان بازی Night of the Dead از این قرار است که لوسی از یک آزمایشگاه انسانی بیدار شده و با شهری پر از زامبی‌های گرسنه روبرو می‌شود. او باید برای فرار از منطقه‌ی ایزوله شده، با گروهی از زامبی‌ها مبارزه کرده و از موج‌های حمله‌ی آن‌ها زنده و سالم فرار کند. همیشه باید باهوش عمل کنید و اجازه ندهید که فوج عظیم زامبی‌ها در برابر شما شانسی برای پیروزی داشته باشید. می‌توانید با گروهی از بازماندگان دیگر ارتباط برقرار کرده و با کمک آن‌ها، سعی در فرار از این منطقه نفرین شده داشته باشید. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توان به حالت بقای بازی اشاره کرد که استرس زیادی خواهد داشت. باید در یک جزیره به جستجوی خود ادامه داده و تا می‌توانید از زامبی‌ها نابود کنید.

Night of the Dead v1.1.0.0 (Early-Access) PC-P2P

آپدیت جدید ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد

دانلود-بازی-Night-of-the-Dead

اکثر عناصر بازی تعاملی هستند و می‌توانید از آن‌ها برای شکست دادن زامبی‌ها استفاده کنید. می‌توانید درختان را قطع کرده و از منابع آن‌ها برای ساخت سلاح استفاده کنید. سنگ ‌ها را از معدن ها استخراج کرده و مصنوعات به‌دست آمده را جمع‌آوری کنید. چندین سلاح ساخته و با ارتقا آن‌ها، شانس بیشتری برای شکست دادن و کشتن زامبی‌ها داشته باشید.

شما در بازی Night of the Dead می‌توانید از قلعه‌ها و تله‌هایی که برای زامبی‌ها پهن شده است، استفاده کرده و آن‌ها را به مناطق دیگر هدایت کنید. می‌توانید امواج متراکمی از زامبی‌ها را در برابر هم قرار داده و از خودتان دفاع کنید. بدین ترتیب اتخاذ یک استراتژی می‌تواند کمک زیادی به پیروزی شما داشته باشد. برای زنده ماندن و عبور از محیط‌های سخت، باید وسایل و تجهیزات لازم و کافی داشته باشید، یا اینکه خودتان از منابع برای ساخت آن‌ها کمک بگیرید. می‌توانید از طریق داستان بازی، سرنخ‌های زیادی را پیدا کرده و از جزیره فرار کنید. فرار از جزیره به معنای پایان بازی خواهد بود.

info

Lucy wakes up from a human experiment and gets trapped in a city covered with zombies. She must survive nightly zombie waves and communicate with a group of survivors to escape from the isolated area.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce® GTX 960 or better

DirectX: Version 11

Storage: 16 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i5-9600K / AMD Ryzen™ 5 3600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1660 TI

Storage: 16 GB available space

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,تلاش برای بقا,جهان آزاد,پیش نمایش بازی Night of the Dead,دانلود Night of the Dead برای pc,دانلود آخرین آپدیت بازی Night of the Dead,دانلود بازی Night of the Dead,دانلود بازی شب مرده برای کامپیوتر,دانلود رایگان Night of the Dead,دانلود نسخه فشرده بازی Night of the Dead,نقد بازی Night of the Dead

#دانلود #بازی #Night #Dead #v1100 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply