دانلود بازی Nyctophobia: Devil Unleashed برای کامپیوتر

برای دانلود فایل مشکل دارم

برای دانلود، به روی “لینک دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
توجه داشته باشید که تمامی پارت های مربوط به نسخه مورد نظر را باید دانلود کرده تا بتوانید آن را از حالت فشرده خارج کنید .
( فایلهای حجیم به چند پارت تقسیم شده و برای دانلود قرار می گیرد )
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM استفاده کنید. ( نرم افزار Internet Download Manager )
بهتر است در ابتدا تمامی پارت های نسخه مورد نظر را به نرم افزار دانلود منیجر اضافه کنید که بعدا بابت حذف فایلها مشکلی نداشته باشید.


خارج سازی فایل ها از حالت فشرده

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید. ( دانلود نرم افزار Winrar )
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.download.ir می باشد.
تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.


تعمیر فایل فشرده

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام خطایی مواجه شدید به صفحه راهنمای تعمیر فایلهای فشرده مراجعه کنید. ( راهنمای تعمیر فایلهای فشرده )


راهنمای نصب

راهنمای نصب هر نرم افزاری در صفحه راهنمای نصب قرار داده شده که می توانید از آن کمک بگیرید . در صورتی که راهنمای نصب ناقص بود و یا مشکل داشت می توانید از قسمت گرارش به مدیر سایت اطلاع دهید تا مشکل برطرف شود .


برای کرک کردن یا فعال سازی بازی مشکل دارم .

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. برای کرک کردن از قسمت راهنمای نصب کمک بگیرید . راهنمای نصب و کرک کردن هر نسخه متفاوت است و دقیقا در راهنمای نصب توضیح داده شده است


فایل فشرده اکسترکت نمی شود/ رمز اشتباه است/ فایل خراب است، چه کار کنم ؟

جدیدترین نسخه winrar رو نصب کنید و دوباره امتحان کنید . اگر درست نشد، فایل فشرده رو تعمیر کنید . راهنمای تعمیر فایل های فشرده


وقتی روی بازی کلیک می کنم، هیچ صفحه ای باز نمی شود، مشکل از کجاست ؟

نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید . درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید . اگر درست نشد، بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید .


فایل کرک کجاست ؟

راهنمای نصب را مطالعه کنید .


رمز فایل فشرده چیست ؟

رمز تمام فایل های فشرده www.download.ir می باشد .


آپدیت بعدی کی منتشر می شود ؟

زمان انتشار آپدیت بعدی اعلام نشده است .


این بازی چه زمانی کرک می شود ؟

زمان کرک شدن بازی اعلام نشده است .


چطور سی دی کی بازی را بخریم ؟

بزودی سایتی به این منظور راه اندازی خواهد شد.

اکشن,بازی,بازی کامپیوتر,ترسناک,ماجرایی,Download Nyctophobia: Devil Unleashed,Nyctophobia: Devil Unleashed crack,Nyctophobia: Devil Unleashed direct link,Nyctophobia: Devil Unleashed download,Nyctophobia: Devil Unleashed trailer,آپدیت Nyctophobia: Devil Unleashed,بازی Nyctophobia: Devil Unleashed,بازی کامپیوتر Nyctophobia: Devil Unleashed,دانلود Nyctophobia: Devil Unleashed,کرک Nyctophobia: Devil Unleashed

#دانلود #بازی #Nyctophobia #Devil #Unleashed #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply