دانلود بازی Old World v1.0.53063 برای کامپیوتر

در بازی Old World شما نقش پادشاهی را خواهید داشت که باید با دستورات خود، سرزمین را هدایت کرده و بتواند در هر نوبت، با جا به جا کردن واحدها، ارتش خود را به پیروزی رساند. واحدها می‌توانند خسته شوند و این به فکر شما بستگی دارد که تا قبل از رسیدن چنین مقعی، بتوانید کنترل میدان نبرد را به دست گیرید. شما می‌توانید بازیکنان دیگر را هم با خود همراه کرده و یک تجربه جذاب‌تر داشته باشید. روش‌های زیادی برای ساخت و ساز و تجربه رویدادهای بازی وجود دارد که برحسب علاقه خود می‌توانید وارد آن‌ها شوید. دیپلماسی هم در بازی اهمیت فوق العاده بالایی دارد و می‌توانید لیاقت پادشاهی در چنین دنیایی را داشته باشید.

Old World v1.0.53063 PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Old-World

در بازی Old World می‌توانید شهرت خود را افزایش داده و به تجربه خود مشروعیت بیشتری بدهید. چرخش در جهان بازی بسیار مهم است و حاکمانی در بازی وجود دارند که به دنبال تاج و تخت شما هستند. آن‌ها برای همیشه زنده نخواهند ماند، اما تمام تلاش‌شان را می‌کنند که جاه طلبی‌های شما را متوقف کرده و مانعی در برابر شما باشند. بازی در دنیای قدیم جریان دارد و سیستم رویدادها هم کاملا پویا و جذاب ادامه پیدا می‌کند. شما می‌توانید براساس تصمیم‌ها و موفقیت‌ها جلو رفته و شخصیت‌های خود را در یک داستان روایی قرار دهید.

بازی Old World حوادث تاریخی را برای شما روایت کرده و بیش از ۳ هزار واقعه منحصربه‌فرد خواهد داشت که بسیاری از آن‌ها از نبردهای واقعی الهام گرفته است. شما باید روابط خود را گسترش داده و بتوانید گاهی اوقات از طریق اتحاد، سرزمین‌های دلخواه خود را تصاحب کنید. سعی کنید همیشه جاه طلب بوده و نسبت به هیچ سرزمینی سست نباشید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی اپیک استور ورژن v.1.0.53063 فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۶٫۲گیگابایت به ۲٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۶٫۲گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

Conquer the Old World in this historical, epic strategy game from Soren Johnson, Lead Designer of Civilization IV and Offworld Trading Company. Every year is a turn, and each leader is a mere mortal, so your lasting legacy will be the dynasty you leave behind.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 7 (64-bit)

Processor: Intel i5-6400 2.7ghz or similar

Memory: 8 GB

Storage: 10 GB

DirectX: 11

Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD R9 290

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel i5-8500 3ghz or similar

Memory: 16 GB

Storage: 14 GB

DirectX: 11

Graphics: NVIDIA GTX 1060 / AMD RX 5500-XT or greater

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,دانلود Old World,دانلود بازی Old World,دانلود بازی Old World برای کامپیوتر,دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر,دانلود بازی کامپیوتر Old World,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود رایگان بازی Old World,دانلود مستقیم بازی Old World,نقد بازی Old World

#دانلود #بازی #World #v1053063 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply