دانلود بازی RICO London برای کامپیوتر

بازی RICO London در شب سال نو سال ۱۹۹۹ جریان دارد. در حالی که شخصیت شما برای مهمانی آماده می‌شود، نیروهای پلیس کلان‌شهر، اضافه کاری خودشان را سپری می‌کنند. گویا یکی از این پلیس‌ها، بدون اجازه خود به بالای برج بلند شهر رفته و خودش را به محل تجارت اسلحه می‌رساند. او هم‌اکنون آماده است که شروع هزاره جدید میلادی را اعلام کند، اما اتفاقات دیگری قرار است بیفتد. این بازی در سبک شوتر و همکاری جریان دارد و قرار است که باندهای خلاف‌کاری را یک به یک نابود کنید. با ساختمان‌های گانگسترها آشنا شده و هرکدام را یک به یک نابود کنید. شما باید از دوستان خود هم کمک گرفته و با آن‌ها به برج‌های بلند شهر بروید.

RICO London PC-CODEX

دانلود-بازی-RICO-London

می‌توانید از سلاح‌های خود استفاده کرده و هرکاری که لازم است را برای رسیدن به نوک برج انجام دهید. در برج‌های بلند، گروه‌های خطرناکی عملیات خودشان را شکل می‌دهند و قرار است که با پیش‌روی هرچه بهتر، با افراد سرسخت‌تری روبرو شوید. می‌توانید از سلاح‌های کالیبر استفاده کرده و توانایی خودتان را در بازی نشان دهید. بازی امکان ارتقا عملکرد و سلاح‌ها را به شما داده است و می‌توانید مهارت‌های خود بعد از هر مرحله افزایش دهید. دردسرهای ویژه‌ای برای شما رخ داده و نمی‌توانید قسر در بروید. باید تنها با تبهکاران روبرو شده و نیروهای پشتیبانی را اعزام کنید.

همه چیز به مهارت‌های شما بستگی دارد و باید با تیراندازی یا مخفی کاری جلو بروید. بازی یک خط داستانی جذاب همراه با گیم‌پلی هیجان انگیز دارد و می‌توانید انواع مختلفی از دشمنان خود را در آن نابود کنید. گیم‌پلی بازی لحظه لحظه اکشن‌تر شده و گاهی اوقات تنها باید خودتان را در بازی RICO London به نقطه امن برسانید.

info

RICO London is a gang-busting, name-taking, explosive co-op shooter. Battle your way up the high-rise tower stacked with East End gangsters solo or with a partner. Crash through doors, dodge bullets and turn the weapons of the fallen into your personal arsenal. Do whatever it takes reach the top.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 Bit

Processor: 2.4 GHz Quad Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA 970 / AMD Radeon 290

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

اول شخص,بازی اکشن,بازی کامپیوتر,شوتر,بازی RICO London,پیش نمایش بازی RICO London,دانلود بازی RICO London,دانلود بازی ریکو لندن,نقد بازی RICO London

#دانلود #بازی #RICO #London #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply