دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC |‌ یاس دانلود

دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC

 

دانلود بازی Skabma Snowfall برای کامپیوتر

| بازی اسکابما اسنوفال |

| نسخه GOG |

 

Skabma Snowfall بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ایندی و ماجرایی می باشد که در سال 2022 توسط Red Stage Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ریتم طبیعت در خطر است. در این بازی شما به عنوان کاراکتری با نام Áilu ایفای نقش می‌کنید که به گله‌داری گوزن‌ها در مناطق شمالی مشغول است. این فعالیت عادی و روزمره، ناگهان برای او به یک ماجراجویی پرچالش تبدیل می‌شود. در بازی شما باید برای حل پازل‌های محیطی و چالش‌های پرش بر روی سکو در بازی تلاش کنید تا بتوانید از انجام مراحل مختلف بازی از نمای سوم شخص لذت ببرید.

روند تغییرات جاری در طبیعت از جایی شروع شد که Áilu یک طبل جادویی را با نام Goavddis پیدا کرد. زمان برای مبتلا شده‌ها رو به پایان است و شما باید هرچه زودتر دست به کار شوید. آنچه از دست رفته را در بازی می‌توانید بازیابی کنید. با عناصر مختلف طبیعت و قدرت‌های جادویی آشنا شده و تلاش کنید تا خصوصیات داستان‌محور بازی در ارتباط با شمالی‌ترین بومیان اروپا را پیدا و معماهای بازی را حل کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Skabma Snowfall را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Skabma Snowfall1 300x169 - دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC Skabma Snowfall2 300x169 - دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC

 

Skabma Snowfall4 300x169 - دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC Skabma Snowfall3 300x169 - دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC

 

تریلر بازی Skabma Snowfall :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2400 / Ryzen 5 2200G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 3GB / AMD Radeon RX 460 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ایندی,بازی اکشن,بازی ماجرایی,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود Skabma Snowfall برای کامپیوتر,دانلود بازی Skabma Snowfall

#دانلود #بازی #Skabma #Snowfall #برای #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply