دانلود بازی Star Renegades v1.4.0

بازی Star Renegades شامل ماموریت‌های ظاهر شونده و سیستمی موسوم به Adversary می‌شود. این سیستم به شما کمک می‌کند تا از روند تکامل و ارتقای دشمان خود مطلع شوید و از توانمند‌تر شدن آن‌ها آگاهی پیدا کنید. مبارزات واکنشی این عنوان شامل کمبو‌ها، قطع کردن‌ها و حملات انفجاری می‌شود. در همین حال، ماموریت‌های به‌وجود آمده و دشمنان تکامل یافته در طول بازی، بازی‌بازان را به تجربه‌ی چندین‌باره‌ی آن ترغیب می‌کند.

بازی Star Renegades یک عنوان نقش‌آفرینی استراتژی است که از المان‌های سبک Rougelike نیز بهره می‌برد. در این بازی، شما باید با دشمنانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند روبه‌رو شده و دوستانی جدید را برای خود پیدا کنید. تمامی مراحل بازی به صورت تصادفی تولید شده و در مبارزات نوبتی آن، پیش‌بینی کردن حرکات دشمنان و متوقف کردن نقشه‌های آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. با توجه به این که مراحل بازی به صورت تصادفی تولید می‌شوند، در هر بار تمام کردن بازی شما رویدادهایی متفاوت را تجربه کرده و با چالش‌های جدیدی روبه‌رو خواهید شد.

Star Renegades Guardian Of The Metaverse PC-SKIDROW

آپدیت جدید بازی به v1.4.0 اضافه شد

دانلود-بازی-Star-Renegades

سیستم گیم‌پلی و مبارزات بازی Star Renegades مبتنی بر حمله و ضدحملات نوبتی و تاکتیکال است که بازی‌بازان باید با اتخاذ استراتژی‌های گوناگون در مقابل باس‌فایت‌های قدرتمند و سربازان آن‌ها با قدرت و توانایی‌های منحصر به فردشان پیروز شوند. طراحی مراحل و مبارزات بازی چالش برانگیز و منحصر به فرد بوده و هر کدام می‌توانند یک تجربه‌ی غنی از مبارزات تاکتیکال را برای هواداران این سبک مهیا سازند. سیستم هوشمند و منحصر به فرد Adversary باعث می‌شود تا فرماندهان ارتش دشمن هماهنگ با رشد و ارتقای مبارز شما پیشرفت کنند و همواره یک رقابت و نبرد نفسگیر و بسیار چالشی را برای شما ایجاد نمایند. هیچ مبارزه از بازی به مانند نبرد دیگر نخواهد بود و حتی ممکن است در برخی از مراحل و میدان‌های نبرد اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد که به کل سرنوشت جنگ را تغییر دهد.

شما می‌توانید دشمنان خود را با استفاده از سیستم Reactive Time Battle بازی غافلگیر کنید، در مقابل حملات آن‌ها واکنش نشان دهید و یا صدمات برق‌آسا و مهلکی را به آن‌ها وارد نمایید. شما باید در جریان بازی Star Renegades همواره تاکتیک و استراتژی خود را حفظ نمایید تا با موفقیت در برابر یورش بی‌امان دشمنان مختلف زنده بمانید. ده‌ها شخصیت و مبارز برای دسترسی در بازی وجود خواهند داشت که با تکمیل برخی ماموریت‌ها و مراحل بازی می‌توانید آن‌ها را به خدمت خود گرفته و دامنه‌ی تاکتیک‌های خود را گسترش دهید. شما می‌توانید انواع تجهیزات و اسلحه‌های مختلف را برای قهرمانان خود پیدا کنید و به ارتقای قدرت‌های آنان بپردازید.

منبع توضیحات: گیم‌فا

info

A service robot named J5T-1N has arrived in your dimension to warn of impending doom from an overwhelming force known as the Imperium.

Fight for survival across a procedurally generated and emergent mission-based campaign through reactive, tactical turn-based battle system that emphasizes interrupts and counters. Standing in your way is an intelligent Adversary system with enemy officers that evolve and move up in the ranks.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Intel® Core™ i3-3220T @ 2.80GHz / AMD Phenom II X4 820 @ 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM) / AMD Radeon™ Pro 460 (2GB VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Yes

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i5-6600K @ 3.5GHz / AMD Ryzen™ 3 2200G @ 3.5GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960(4GB VRAM) / AMD Radeon™ Pro 570 (4GB VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Yes.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,نقش آفرینی,پیش نمایش بازی Star Renegades,دانلود بازی Star Renegades,دانلود بازی Star Renegades نسخه CHRONOS,دانلود بازی نقش آفرینی 2020 برای pc,دانلود رایگان Star Renegades,دانلود کرک سالم بازی Star Renegades,دانلود کم حجم بازی Star Renegades,دانلود نسخه فشرده بازی Star Renegades,نقد بازی Star Renegades

#دانلود #بازی #Star #Renegades #v140

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply