دانلود بازی Takashi – Ninja Warrior 2.4.8 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Takashi - Ninja Warrior 1.15 - جنگجوی نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Takashi – Ninja Warrior برای اندروید

| بازی جنگجوی نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Takashi – Ninja Warrior 2.4.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Horizon Games Ltd است. اگر شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی هستید، بازی اندرویدی فعلی شما را با یک افسانه مهیج و جذاب با حضور انواع مختلف شخصیت‌ها همراه خواهد کرد. در این بازی شما به عنوان یکی از جنگجویان افسانه‌ای دنیا ایفای نقش می‌کنید که با خیزش خود سعی می‌کند در برابر نیروهای تاریکی‌ها ایستادگی کرده و دشمنان خود را از پای درآورد. گیم‌پلی منحصر به فرد، امکان ایفای نقش در یک محیط زیبای 3 بعدی و جذاب از مهم‌ترین خصوصیاتی است که در همان ابتدای بازی با آن رو به رو خواهید شد.

این بازی که در واقع روایت‌گر یک عصر باستانی از کشور ژاپن و افسانه نینجاهای آن است، شما را به یک ماجحراجویی جذاب و سرگرم‌کننده دعوت می‌کند که بتوانید از تجربه مراحل متعدد آن لذت ببرید. در مسیر این بازی، شما با انواع مختلف شخصیت‌ها، مهارت‌های شمشیرزنی و همچنین یک محوریت داستانی عمیق سر و کار خواهید داشت که باید با یادگیری هرچه بهتر مهارت‌های خود، در مسیر کشتار دشمنان و رویارویی ا انواع مختلف نیروهای تاریکی قدم بردارید.هم اکنون می توانید بازی Takashi – Ninja Warrior را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Takashi – Ninja Warrior :

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی بر اساس یک جنگجوی نینجا

– الهام گرفته شده از افسانه نینجاهای ژاپنی

– امکان یادگیری مهارت‌های مختلف شمشیرزنی نینجاها

– دارا بودن ده‌ها نقشه مهیج و جذاب برای نقش‌آفرینی

– امکان بهره‌گیری از ده‌ها مهارت حرفه‌ای نینجا

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

– گرافیک بسیار عالی و دیدنی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Takashi Ninja Warrior1 150x84 - دانلود بازی Takashi - Ninja Warrior 2.4.8 - جنگجوی نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Takashi Ninja Warrior2 150x84 - دانلود بازی Takashi - Ninja Warrior 2.4.8 - جنگجوی نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Takashi Ninja Warrior3 150x84 - دانلود بازی Takashi - Ninja Warrior 2.4.8 - جنگجوی نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Takashi Ninja Warrior4 150x84 - دانلود بازی Takashi - Ninja Warrior 2.4.8 - جنگجوی نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Takashi – Ninja Warrior,دانلود Takashi – Ninja Warrior,دانلود Takashi – Ninja Warrior برای اندروید,دانلود بازی Takashi – Ninja Warrior برای اندروید,دانلود بازی اندروید 2019,دانلود بازی اندروید Takashi – Ninja Warrior

#دانلود #بازی #Takashi #Ninja #Warrior #برای #اندروید #نسخه #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply